October 12, 2016

CITROËN INAUGUREAZA PRIMUL `ESCAPE GAME`

PE CHAMPS ELYSEES LA SHOWROOM-UL INTERNATIONAL C 42

CITROËN INAUGUREAZA PRIMUL `ESCAPE GAME`

Pentru primul sezon, care se desfasoara pana la 15 ianuarie 2017, showroom-ul international Citroën inaugureaza primul “escape game” pe Champs-Elysees (inscriere online). Aceasta noua sesiune este de asemenea o ocazie buna de a pune in valoare noul Citroën C3, precum si cele mai recente noutati ale Marcii in jurul conceptelor noastre legendare.

Primul sezon de escape game de pe Champs-Elysees!

Dupa toboganul gigantic, showroom-ul C_42 propune vizitatorilor noi senzatii inaugurand un “escape room” inedit al carui scenariu a fost conceput de Alexis Moroz, designer profesionist de jocuri (pentru companii de renume precum Ubisoft, Quantic Dream, Gameloft) si unul dintre primii designeri de escape game din Franta.

Jocurile de tip “Camera Secretelor” sunt exercitii interactive de echipa, in care trebuie descoperite anumite elemente cheie. Întreaga echipa este inchisa intr-un spatiu conform unui scenariu – “escape room” cu indicii de gasit si enigme de rezolvat pentru a indeplini o misiune. In acest joc, scenariul se inspira dintr-o scrisoare de-a lui Andre Citroën in care se spune ca a inchis intr-o valiza o nota care are legatura cu o inventie imaginata pentru secolul 21. Toate enigmele jocului au drept scop deschiderea acestei valize pentru a descoperi inventia… O sesiune este prevazuta la fiecare ora in limba franceza sau engleza, timp de 40 de minute, tariful este de 38 € pentru fiecare grup de 3 sau 4 persoane, iar inscrierile sunt posibile la fata locului si pe site-ul dedicat.

Noul Citroën C3: vedeta!

Citroen Camera Secretelor

Acest sezon acorda o atentie speciala ultimei noutati a Marcii: modelul Citroën C3, cu cele doua versiuni expuse. Programat pentru lansare in luna Noiembrie in reteaua Citroën din Franta, acest nou model este dezvaluit aici in avanpremiera , in paralel cu Salonul Auto de la Paris. Vizitatorii au ocazia sa-si faca si o poza cu ajutorul tehnologiei ConnectedCAM Citroën care echipeaza noul C3 in premiera mondiala. Pentru a amplifica experienta, showroom-ul propune vizitatorului o atmosfera inedita prin realitatea virtuala: dotati cu o casca Virtual Reality HTC Vivre si cu o pensula virtuala, vizitatorii sunt invitati sa deseneze universul inspirat de noul C3.


Citroen Escape Room

Foosball si tenis de masa
Pentru cei mai sportivi dintre voi, acest sezon de joaca ofera, de asemenea, noi activitati dinamice. Subsolul este de asemenea transformat in spatiu de joaca si de intalnire cu o masa de ping-pong fluorescenta activa in intuneric, unde singurele lucruri vizibile sunt masa, mingea si paletele. Şi pentru a se destinde dupa toate aceste eforturi, un spatiu de relaxare specific “Villa Schweppes” – in exclusivitate pe Champs Elysees – este pus la dispozitia vizitatorilor.

Ultimele noutati si concepte legendare puse in valoare!
In plus fata de noul Citroën C3, acest sezon este o oportunitate de a pune in valoare si ultimele lansari ale marcii precum SpaceTourer si noul Grand C4 Picasso. De altfel, ca un ecou la tema acestui sezon “Play!”, showroom-ul international C_42 propune vizitatorilor sai sa (re) descopere conceptele Citroën care au legatura cu universul jocului:

GT de Citroen (2008), un concept cu linii zvelte si forme compacte duse la extrem – interpretarea inedita a vehiculului de curse produs de Marca in partenariat cu Polyphony, celebrul creator al simulatorului de jocuri auto Gran Turismo (este posibil sa pilotezi virtual masina in jocurile video Gran Turismo 5 si Gran Turismo 6).
C-Airplay (2005), un concept citadin compact (3,30 m lungime) orientat catre confort si deschis exteriorului, mai ales prin marile suprafete vitrate si prin hublourile originale situate in partea de jos a portierelor. Acest concept propune astfel o noua viziune a placerii de a conduce.

Descarca in format pdf