October 25, 2016

CITROËN INSPIRAT DE TINE

NOUA CAMPANIE INSTITUTIONALA

CITROËN INSPIRAT DE TINE

Citroen lanseaza o noua campanie institutionala: CITROËN INSPIRAT DE TINE. Marca traspune in imagini ceea ce publicul poate experimenta in masina personala, inspirandu-se din rezultatul cercetarii realizate in Europa si publicata pe 28 Septembrie.

Aceasta campanie include un film principal si o serie de spoturi mai scurte, fiecare reprezentand elemente pe care vehiculele, tehnologiile si serviciile Citroen le dezvolta continuu pentru imbunatatirea experientei din interiorul masinii. O ilustrare perfecta a pozitionarii «People-minded brand» si a promisiunii «Be different, Feel Good». Afla mai multe despre ideea campaniei pe site-ul citroeninspiredbyyou.com

Citroen a dezvaluit recent rezultatele studiului exclusiv, intitulat „Vietile noastre in masina”, efectuat in sapte tari din Europa. Rezultatul comprima raspunsurile a peste 3 500 de soferi si pasageri cu privire la modul in care utilizeaza automobilul si obiceiurile personale. Dupa cifre, este randul imaginilor: Citroen lanseaza  noua sa campanie institutionala „CITROEN INSPIRAT DE TINE”.

Proiectata pe baza rezultatelor acestui studiu condus de CSA Research, campania prezinta tot ce se poate experimenta la volanul unei masini:

  • Filmul principal (de 50 de secunde) dezvolta urmatoarea idee:  ne petrecem 4 ani si o luna in masina pe durata vietii si atunci, pentru ca este posibil ca tot acest timp sa fie petrecut intr-un Citroen, trebuie sa fie unul cat mai placut. Ideea spotului dezvaluie felul in care vehiculele Marcii permit publicului sa se bucure de acest timp prin: simplitatea utilizarii, starea de bine din interior, etc.
  • O serie de filme scurte (6, cu o lungime cuprinsa intre 15 si 20 de secunde) ilustreaza concret modul in care diferitele tehnologii si servicii inovatoare ale Marcii dau viata automobilului prin experiente unice.

Un exemplu in acest sens, argumentat cu ajutorul filmului dedicat proiectului MyCitroen este aplicatia mobila care permite localizarea masinii atunci cand o posesorii sunt in cautarea ei, ceea ce se intampla de 104 ori in viata unui sofer!

Actiunea de promovare in care se regasesc atat soferi cat si pasageri, a fost lansata in mod simultan in Belgia, Spania, Franţa, Italia si Portugalia, inainte de o actiune similara care va porni incepand cu ianuarie 2017 si alte state europene, precum si tari din China si America Latina. «”Citroen inspirat de tine” reprezinta startul unui nou mod de comunicare mondiala», anunta Arnaud Belloni, vice presedinte senior Marketing & Communication Citroen. «Aceasta campanie institutionala ilustreaza reinnoirea Marcii in timpul acestui an de lansari sustinute in mod particular. Este un moment bun de a pune in lumina ceea ce este Citroen astazi: o marca populara in sensul nobil al termenului, deoarece este aproape de clientii sai, o marca inspirata de utilizatori, la dispozitia dorintelor acestora.»

Evenimentul marcheaza in egala masura lansarea evolutiei unor anumite coduri vizuale ale marcii cu:

  • un nou logo 2D cu design plan, care face ca sigla marcii sa castige modernitate si vizibilitate,
  • o noua semnatura sonora, calda si ritmata, care traduce valori de indrazneala si apropiere.

La fel ca in cazul ultimelor campanii Citroen, muzica este semnata de un talentat artist electro-pop din Franta: este vorba, de aceasta data, de muzicianul DatA, intr-un proiect condus de Sacha Sieff, Retrofuturesoul. Precedenta colaborare cu Marca pentru campania TV «cu statia de autobuz» pentru Citroen C1 a primit nenumarate premii, iar filmul cu titlul „Don’t sing” a depasit 5 milioane de vizualizari. Citroen colaboreaza pentru aceasta campanie cu agentia Les Gaulois.

Un plan media original si inovator

Prezentat de Linda Jackson, directorul general al Citroen, cu ocazia Conferintei de Presa de la Salonul auto de la Paris, campania Marcii a beneficiat recent de o faza de teasing pe retelele sociale. Filmul principal de 50 de secunde va fi difuzat la televiziune cu un obiectiv de impact, in special in prime time timp de doua saptamani. Doua formate mai scurte, orientate catre tehnologie si servicii vor completa in Franta filmul principal, in perioada acelorasi pauze publicitare. Fimul de marca, de 50 de secunde va fi mediatizat in aceeasi masura pe Facebook si Youtube pe toata perioada unui weekend. In paralel, site-ul citroeninspiredbyyou.com va prezenta campania de promovare in ansamblu, cu toate raspunsurile tehnologice si ale serviciilor aduse de catre Citroen clientilor sai.

Raspunsuri concrete la ceea ce experimentam la volan si atunci cand folosim masinile

Cu filmul principal, sase formate mai scurte ilustreaza diferite inovatii implementate de catre Marca:

Inovatiile tehnologice, in spiritul creativ al Marcii

  • ConnectedCAM Citroen : «Fotografiati si  distribuiti fotografiile» cu imagini si filme realizate la volanul noului Citroen C3.
  • Citroen Advanced Comfort pentru a trai o «experienta la interior care te face sa te simti bine in orice circumstanta», datorita abordarii moderne si globale a Marcii, valabila pentru toti ocupanţii.
  • Airbump: protectie laterala pentru un vehicul cu stil.
  • Inovatii pentru a simplifica viata la volan in spiritul Citroen Advanced ComfortAplicatia My Citroen:  «Regasiti locul in care v-ati parcat masina» si mai mult decat atat cu Citroen in apropiere!
  • Citroen Advisor pentru a-si exprima parerea in legatura cu reteaua de dealeri si pentru a le consulta pe cele ale altor clienti, marca dezvaluie un prim film «Aveti incredere in reprezentantele noastre, sunt evaluate de clienti». Acest site a fost lansat acum doi ani cu deja aproximativ 80 000 de pareri depuse la punctele de vanzare. Citroen aplica, de acum inainte, produselor sale acelasi principiu ilustrat cu acest film «Parerea dumneavoastra in legatura cu masinile noastre ne interesează. Impartasiti-o!»

Trei alte filme scurte vor sustine a doua etapa a campaniei:

  • Citroen Rent&Smile: oferta de  inchiriere a masinilor in reteaua Marcii, care sustine ideea «Inchiriati o masina Citroen pentru un maximum de libertate».
  • Citroen Earn&Drive  pentru ca datorita acestui serviciu, care poate fi intalnit in gari, aeroporturi si parcari, «Masina dumneavoastra va aduce bani atunci cand nu o utilizati».
  • Citroen Share&Drive: solutia marcii de a calatori economic, in grup.

O campanie care valorizeaza particularitatile marcii Citroen

Citroen s-a interesat dintotdeauna de relatia pe care o intretin oamenii cu masinile lor, ADN-ul marcii dezvoltandu-se prin atasamentul fata de oameni, care nu s-a dezmintit niciodata de-a lungul istoriei. Masinile marcii, in ton cu tendintele, reprezinta raspunsuri pentru toti cei care isi petrec mult timp in automobile. Pentru Citroen, soferii si pasagerii sunt cea mai buna sursa de inspiratie posibila, iar aceasta campanie este o noua proba, precedenta campanie institutionala a Marcii din 2009 insotind lansarea semnaturii «Creative Technologie», combinata cu noul logo inca in vigoare in versiunea sa 3D.