April 23, 2015

CITROËN ISI CONTINUA OFENSIVA LA SALONUL DE LA SHANGHAI

CITROËN ISI CONTINUA OFENSIVA LA SALONUL DE LA SHANGHAI

Salonul International de la Shanghai si-a deschis portile presei, un eveniment cheie pentru CITROËN.

Salonul International de la Shanghai si-a deschis portile presei, un eveniment cheie pentru CITROËN. Sustinut de parteneriatul consolidat cu Dongfeng, de noul record de vanzari din 2014 si de o gama chiar mai atractiva, Marca isi confirma dinamica in China, principala sa piata. CITROËN dezvaluie in premiera mondiala, la standul sau, conceptul AIRCROSS, un SUV surprinzator, care ilustreaza capacitatea Marcii de a deveni o referinta internationala cu adevarat diferita. CITROËN C3-XR este un alt model expus in cadrul Salonului. Lansat acum 4 luni, primul SUV comercializat de Dongfeng CITROËN este deja un succes, cu peste 14.000 de vanzari inregistrate pana la sfarsitul lunii martie. Alaturi, Noul C4 Picasso, lider european pe segmentul monovolumelor, va fi lansat in iunie pe piata Chineza. Noul C-Elysée isi confirma pozitia de best-seller al companiei, pozitie consolidata si de victoriile repurtate la campionatul WTCC, una dintre runde urmand sa se desfasoare chiar la Shanghai in septembrie.

DONGFENG CITROËN: progres pe toate fronturile

In 2014 CITROËN a inregistrat in China un progres (14 %) mai rapid decat piata (10 %), totalizand 320.000 de vanzari, un nou record istoric. Reprezentand 1 din 4 vanzari CITROËN din lume, China isi confirma astfel statutul de principala piata a Marcii, inaintea Frantei.

Dinamica CITROËN in China este sustinuta de:

  • O ofensiva strategica de vanzari pe segmentul C (peste 50% din vanzarile pietei in China), printre care se numara in special:
    • Noul CITROËN C-Elysée: in 2014, primul an complet, acest model s-a clasat ca best-seller al Dongfeng CITROËN, cu peste 100.000 vanzari. Capacitatea de a atrage noi clienti a fost confirmata inca de la inceputului anului 2015 cu un numar al vanzarilor in continua crestere;
    • CITROËN C3-XR: acest nou model este primul SUV fabricat si comercializat de Dongfeng CITROËN, lansat la sfarsitul lui decembrie 2014. Intr-un moment in care segmentul SUV este in plina crestere in China (24 % din vanzarile VP in 2014, cu +9 puncte vs 2012), C3-XR reprezinta un nou avantaj strategic in ofensiva comerciala a companiei. La sfarsitul lunii martie, cu peste 14.000 exemplare inregistrate de la lansare, vanzarile au depasit deja obiectivele Marcii;
    • Noul CITROËN C4 Picasso: dezvaluit in premiera publicului chinez prezent la Salonul de la Shanghai, liderul european al segmentului MPV urmeaza sa fie comercializat pe piata chineza incepand cu luna iunie. Un atu in plus pentru a cuceri noi clienti.
  • O retea dinamica, renumita, cu:
    • Un loc intai in clasamentul JD Power 2014 SSI (Sales Satisfaction Index) si locul trei in clasamentul JD Power 2014 CSI (Customer Service Index);
    • O retea de dealeri mai densa: 85 % din principalele orase chineze acoperite de 472 puncte de vanzare la sfarsitul lui 2014 si un obiectiv de peste 500 pana la sfarsitul anului.
  • Campionatul FIA WTCC, un formidabil vector de imagine si notorietate in China, cu:
  • Un titlu de campion mondial la constructor in 2014 castigat la volanul CITROËN C-Elysée WTTC, automobil de curse bazat pe Noul C-Elysée, best-seller al Dongfeng CITROËN in China (100.000 de vanzari in 2014);
  • Una din cele 12 runde internationale disputate la Shanghai (25-27 septembrie 2015);
  • Un pilot chinez: Ma Qing Hua. La 27 ani, acest pilot originar din Shanghai este cel mai tanar din cei patru piloti WTCC ai CITROËN Racing. Motiv de mandrie pentru tara, acesta este primul pilot chinez care a castigat o cursa la campionatul FIA (in 2014, in Rusia, la volanul CITROËN C-Elysée WTCC). In 2015, va participa la toate cursele din cadrul campionatului.

CONCEPTUL CITROËN AIRCROSS: o ilustrare a pozitiei internationale a CITROËN in premiera mondiala la Shanghai

Uimitor, creativ si indraznet, noul concept car CITROËN AIRCROSS, prezentat in premiera mondiala la Shanghai, confirma capacitatea Marcii de a castiga o pozitie internationala diferita oferind propria interpretare a conceptului de SUV:

  • Un design unic: un stil echilibrat si fluid ce creeaza o identitate puternica si o prezenta inedita pe segmentul SUV. Conceptul CITROËN AIRCROSS adopta o atitudine plina de optimism;
  • Confort, ce inspira energie: un habitaclu inedit pentru o experienta la volan aparte. Habitaclul este modern si luminos, fresh si functional, veritabila sursa de bunastare pentru suflet si corp;
  • Inteligenta tehnologica pentru a conduce fara griji: incurajeaza comunicarea si relationarea intr-un SUV conectat cu o interfata grafica exceptionala, echipat cu tehnologia Hybrid Plug-In.