September 23, 2016

CITROËN LA SALONUL AUTO DE LA PARIS, EDITIA 2016

O NOUA VIZIUNE ASUPRA AUTOMOBILULUI

CITROËN LA SALONUL AUTO DE LA PARIS, EDITIA 2016

Anul acesta, la Salonul Auto de la Paris, Citroën a pregatit vizitatorilor un spatiu luminos si prietenos, ce reflecta imaginea Marcii «Be Different, Feel Good».

O viziune moderna a confortului auto, ilustrata printr-o gama noua de automobile si sustinuta prin lansarea in premiera mondiala a noului C3, a doua concept car-uri inedite si pline de caracter, care deschid un nou capitol pentru Citroën, precum si prin prezentarea unor servicii si tehnologii perfect conectate cu ritmul alert al vremurilor noastre.

La evenimentul international, Citroën va oferi o experienta auto unica, de 360°, cu:
– o gama care, pasind pe urmele modelului C4 Cactus, ilustreaza capacitatea marcii Citroën de a aduce un aer de prospetime in segmentul generalist printr-o serie de autovehicule cu design puternic, confort si tehnologii integrate la bord. Simbolizand caracterul modern specific Citroën, noul C3 va fi prezentat in premiera mondiala alaturi de ultimele noutati – E-Mehari, SpaceTourer si mai ales noul C4 Picasso, care este in curs de lansare. Aceste modele pun in valoare confortul, un adevarat atribut al marcii Citroën evidentiat, de altfel, si prin intermediul programului Citroën Advanced Comfort®;

– doua noi concept-car-uri expuse in premiera mondiala. Primul, CXPERIENCE, revolutioneaza standardele designului si confortului in segmentul varf-de-gama, demonstrand astfel capacitatea marcii Citroën de a fi un jucator international activ pe toate segmentele de piata. C3WRC Concept,al doilea concept in premiera mondiala, marcheaza debutul unei noi aventuri sportive pentru Citroën;

– servicii si tehnologii in spiritul vremurilor, care faciliteaza accesul la mobilitate si simplifica viata conducatorilor auto. În termeni de servicii conectate, este vorba, de exemplu, de sisteme precum ConnectedCAMCitroënTM integrat la bordul noului C3, Citroën ConnectNav (noul sistem de navigatie conectata 3D cu comanda vocala) sau pachetele Citroën Connect (monitorizare, mapping, tracking) care se alatura ofertei Citroën Connect Box cu Pachetul SOS & Assistance. De asemenea, este vorba de servicii dedicate clientilor precum CitroënAdvisor si noul Product Advisor – site interactiv cu privired la punctele de vanzari si produsele Citroën, o premiera mondiala in domeniul auto- sau Citroën Carstore – site care permite compararea ofertelor de masini noi disponibile in stoc in cadrul retelei Citroën si ofera posibilitatea de a rezerva modelul dorit direct online. Acestea sunt serviciile oferite de aplicatia My Citroën care face legatura intre client si autovehiculul sau pentru a-i facilita viata de zi cu zi (avertizare revizii, asistenta, efectuare programari etc.) sau noile servicii de mobilitate precum Citroën Rent;

– un stand policrom, luminos, dotat cu mobilier primitor; o zona de relaxare ce cuprinde Maison Citroën, le petit Citroën si animatii precum Citroën Origins sau Photocall Connected Cam CitroënTM – o oprire obligatorie pentru toti vizitatorii, un spatiu care ilustreaza in mod concret promisiunea Marcii « Be Different, Feel Good », unde fiecare vizitator va putea trai o experienta unica si un prim contact cu noile concepte dezvoltate pentru punctele de vanzare Citroën.

CONFERINTA DE PRESA

Conferinţa de presa Citroën va avea loc, joi 29 septembrie, ora 09.45 la standul Marcii din Pavilionul 1, Culoarul C – stand 320.

Interlocutori de mai jos vor fi prezenti la stand. Pentru o planificare optima a solicitărilor de interviuri, nu ezitati sa ne contactati inainte de inceperea Salonului Auto 2016.

Citroen Salon Auto de la Paris 2016

Citroen CXPERIENCE Concept
Citroen C3
Citroen C4 Picasso facelift
Citroen E-Mehari