September 12, 2017

CITROËN CXPERIENCE

PREMIAT PENTRU ELEGANTA

CITROËN CXPERIENCE

Citroën CXPERIENCE CONCEPT castiga azi, 10 Septembrie, a patra editie a concursului de eleganta "Chantilly Arts & Elégance Richard Mille 2017". Simbol al confortului si varf de gama Citroën, acest concept continua sa seduca, la un an de la prezentarea in cadrul Salonului Auto de la Paris. La evenimentul din aceasta toamna, a venit randul altor 16,000 de spectatori sa admire silueta distinctiva, recunoscuta pentru designul si performantele sale dinamice.

Pentru al 4-lea an consecutiv, Chantilly Arts & Elegance Richard Mille a organizat un eveniment in care masina viitorului si universul modei, se intalnesc intr-un cadru exceptional, la Domeniile Chantilly. Anul acesta, peste 16.000 de vizitatori au descoperit conceptul frantuzesc care participa la Concursul de Eleganta si alte 90 de vehicule istorice din intreaga lume.

CXperience a castigat atentia juriului la categoria conceptelor. Competitia internationala Chantilly Arts & Elegance Richard Mille ofera spectatorilor o parada unica, unde fiecare constructor isi prezinta conceptul alaturi de creatiile unui renumit designer. Citroën a ales pentru aceasta intalnire conceptul CXperience, asociat unei creatii din colectia stilistului chinez Yang Li.

Conceptul a fost deja premiat de publicatia Auto Plus in 2016, la prima sa aparitie publica de la Salonul Auto din Paris si prezinta capacitatea marcii de a-și dezvolta promisiunea “Be Different, Feel Good” in segmentul sedanurilor mari. Cu silueta sa distinctiva, CXperience rastoarna standardele si tiparele reflectand beneficiile programului “Citroën Advanced Comfort® cu nonconformismul specific.