October 16, 2015

DS, SPONSOR AL EXPOZITIEI «UNE BRÈVE HISTOIRE DE L’AVENIR» LA LOUVRE

DS, SPONSOR AL EXPOZITIEI  «UNE BRÈVE HISTOIRE DE L’AVENIR» LA LOUVRE

Cu ocazia acestei expozitii, DS exploreaza viitorul inspirandu-se din trecut si folosindu-se de mostenirea de exceptie.

Eveniment major al programului de toamna al muzeului Louvre, expozitia Une brève histoire de l’avenir semnata Jacques Attali* este inspirata din lucrarea cu acelasi nume a lui Jacques Attali*, abordand temele majore din istoria umanitatii ca o calatorie in 2050.

Expozitia este deschisa pana pe 4 ianuarie 2016

In cadrul parteneriatului cu muzeul Louvre, DS sustine expozitia Une brève histoire de l’avenir, ce va fi deschisa publicului pana pe data pe 4 ianuarie 2016.

De peste 200 de ani, muzeul Louvre, gazduieste colectii de arta renumite in lume, jucand un rol major in peisajul cultural frantuzesc si bucurandu-se, in acelasi timp, de o reputatie mondiala in materie de excelenta si rafinament propunand vizitatorilor sai evenimente speciale. Ultima expozitie, cu adevarat avangardista (Une brève histoire de l’avenir), propune vizitatorilor «o calatorie in trecut care sa-i inspire in viitor».

Cu peste 200 de opere, expozitia aduce laolalta lucrari ale trecutului si creatii contemporane prezentand in ordine cronologica marile etape de dezvoltare ale individului de astazi.

«Suntem extrem de incantati sa fim partenerii muzeului Louvre in cadrul acestei expozitii ce imbina traditia cu avangardismul, clasicul cu modernitatea. In memoria DS, Louvre se reinnoieste si surprinde prin orientarea spre viitor», declara Yves Bonnefont, director general DS.

Cu ocazia acestei expozitii, DS paseste in viitor inspirandu-se din trecut. Doua date cheie sunt reprezentative pentru retrospectiva avangardista: 1955 si 2015.

1955 marcheaza aparitia DS, o masina care a revolutionat peisajul auto al epocii sale. Daca a marcat viata a numerosi francezi si a stiut sa evidentieze expertiza frantuzeasca in intreaga lume, saizeci de ani mai tarziu DS devine o legenda.

2015: istoria continua cu lansarea Marcii auto franceze DS. O Marca care s-a dezvoltat prin inglobarea DS-ului original.

Inovatia, excelenta si avangardismul sunt valorile cheie care vor inspira DS-ul in viitor.

* Une brève histoire de l’avenir de Jacques Attali Ed. Arcade Publishing, 11 Martie 2009.