March 25, 2016

DUBLA ANIVERSARE PENTRU CITROËN: ANDRÉ  ♥ COLETTE!

DUBLA ANIVERSARE PENTRU CITROËN: ANDRÉ  ♥ COLETTE!

DS si 2CV , masinile preferate ale francezilor

Pentru a aniversa 65 de ani de la lansarea utilitarei compacte 2CV și 20 de ani de la lansarea Berlingo, Citroën ofera celor doua modele de succes un aspect unic, cu totul nou, un stil special pentru Colette! Celebrul magazin din Saint Honore 213, din Paris, pentru a celebra aceasta ocazie, adopta o mini-flota, compusa dintr-un vehicul din fiecare model, special personalizat cu un design atemporal in culoarea emblematica a magazinului: #2CVcolette. Conduse de valori comune, inovare și diversitate, cele doua marci franceze se unesc pentru a declara: andré colette!

Aceasta colaborare, ce combina flerul pentru inovare si diversitate, a culminat cu vehicule unice:

– Stilul modern al utilitarei compacte este imbinat cu nota de flexibilitate specifica pentru Berlingo. Versiunea electrica a vehiculului transformat a fost aleasa pentru a calatori in jurul Parisului si pentru a asigura livrari pentru toate Concept store-urile Colette pe tot parcursul campaniei.

– Albastru, culoarea semnaturii magazinului, a fost adoptata de catre Citroënlogo, luand un aspect retro deosebit. Colette afiseaza, de asemenea, un logo special vintage pentru a marca aceasta ocazie. Artistul vizual, Steve Pitocco, a creat logo-ul folosind o tehnica de pictare manuala, urmarind traditia primelor LCV-uri.

– Reinterpretarea celor doua vehicule a fost ideea consultantilor de design ai Citroën, al carui director, Alexandre Malval, a supravegheat fiecare detaliu al transformarilor modelului 2CV “vechi pentru nou” si a lui Berlingo “nou pentru vechi”.1

Utilitara compacta, pionier in segmentul ei, si liderul de piata europeana vin impreuna intr-o mini-flota disponibila pana la sfarsitul lunii aprilie:

– Berlingo electric care livreaza pentru Colette;

– Monovolumul compact 2CV pozitionat in fata magazinului din Saint Honore 213, Paris;

– Pe retelele sociale ale celor doua marci care au in comun, de asemenea, un hashtag: #2CVcolette.

Aceasta dubla aniversare a fost coordonata cu ajutorul agentiei L’Ecurie.

Marca CITROËN

CITROËN este o marca de automobile la nivel mondial pozitionata central pe piata de interes general. Generator de optimism inca din 1919, marca se distinge prin creativitate și indrazneala. Din 1919 CITROËN a reprezentat o optiune viabila, oferind clientilor un răspuns practic si concret la problemele cotidiene, caracteristice fiecarei epoci. Marca exploateaza aceste valori pentru a spori bunastarea clientilor sai prin oferirea de noi raspunsuri la intrebarile care apar in fiecare epoca. Astazi ,CITROËN se reinventeaza cu modele , care se exprima prin design, confort si inteligenta tehnologica.

Avand peste 10.000 de puncte de vanzare, situate pe teritoriul a 90 de tari, CITROËN are aproape 1,2 milioane de vehicule vandute în 2015. Progresul tehnologic al Marcii s-a remarcat, de asemenea, si in cadrul Campionatului mondial de raliuri (WRC), unde a obtinut 8 titluri, dar si in 2015, cand a caștigat un al doilea titlu de Campion mondial consecutiv in WTCC.

1 vechi la nou: de la vechi la nou – nou la vechi: nou la vechi