May 3, 2017

Grupul PSA publică raportul anual CSR

O garanție a transparenței

Grupul PSA publică raportul anual CSR

Raportul de Responsabilitate Socială Corporativă prezintă metodele folosite de Grupul PSA cu scopul de a utiliza propriile valori și deprinderi pentru un model economic sustenabil, unul care creează valori comune și durabile. Acest document reunește pozițiile, operațiunile și planurile Grupului în ceea ce privește problemele sociale și societale. Elaborarea acestui document implică o serie de experți din cadrul Grupului provenind din diferite departamente și constituie o lucrare de referință.

• Grupul PSA publică Raportul CSR pentru anul 2016
• Membrii Comitetului Executiv au făcut o prezentare video pentru a demonstra rezultatele pozitive ale politicii CSR a Grupului pentru acționarii săi
• Pentru Grupul PSA, o politică CSR de înaltă performanță este o garanție a încrederii

În ultimii trei ani, Grupul PSA a fost cotat drept numărul unu în ierarhizarea făcută de CFIE (Centrul Francez de Informații despre Companii), care evaluează calitatea răspunsurilor oferite de către companie pentru a răspunde cerințelor acționarilor. Locul întâi în această ierarhizare recunoaște transparența informațiilor sociale și de mediu din partea Grupului, bazate pe două criterii care sunt compilate: natura exhaustivă a informației și precizia respectivei informații.

În plus, United Nations Global Compact a oferit nivelul „Avansat” Grupului PSA, doi ani la rând. Recunoaște companiile care fac eforturi pentru transparență în privința raportării și reușesc să prezinte practici exemplare de guvernanță și management al dezvoltării durabile.

Karine Hillaireau, Director al Departamentului de Sustenabilitate pentru Grupul PSA a explicat: „Exactitatea informațiilor publicate de Grup în Raportul CSR este esențială pentru menținerea relației de încredere cu acționarii. Trebuie să putem să oferim acționarilor noștri cele mai reprezentative și relevante informații astfel încât să poată lua decizii bine documentate în privința achiziționării, colaborării și a investițiilor.”

Despre Grupul PSA
Cu vânzări şi venituri de 54 miliarde de euro în 2016, Grupul PSA concepe experienţe automobilistice unice şi soluţii de mobilitate care oferă libertate şi plăcerea de a conduce clienților din întreaga lume. Grupul deține trei mărci: Peugeot, Citroën şi DS, dar, de asemenea, o ofertă largă de servicii inovatoare de mobilitate, incluzând marca Free2Move pentru a răspunde evoluţiei nevoilor şi aşteptărilor utilizatorilor de automobile. Este lider european în ceea ce priveşte emisiile de CO₂, cu o medie de 102,4 grame de CO₂ pe kilometru în 2016 şi unul dintre precursori în domeniul maşinilor autonome şi conectate, cu o flotă de 2.3 milioane de vehicule în întreaga lume. Activităţile sale se extind, de asemenea, la finanţarea prin intermediul Băncii PSA Finance şi la echipamentul auto, produs in colaborare cu Faurecia.

Persoana de Contact :
Rodica Ionescu
PR Manager
Tel : 0751.011.104
E-mail : rodica.ionescu@trustmotors.ro