NIVELURI DE ECHIPARE 

  • ECHIPARE SEDUCTION

    Incepand de la 12.648 €, TVA inclus
    Motorizari disponibile: VTi 95 BVM, VTi 120 BVM, HDi 90 BVM
    Principalele dotari standard:

    • ABS, REF si AFU

    • ESP + Sistem monitorizare presiune pneuri
    • Airbag-uri frontale (sofer + pasager), laterale si cortina
    • Proiectoare ceata
    • Aer conditionat manual si torpedou cu racire
    • Limitator / regulator de viteza

    • Geamuri electrice fata, cu deschidere secventiala pentru sofer
    • Oglinzi retrovizoare reglabile electric

    • Inchidere centralizata cu telecomanda

    • Computer de bord

     

    • Radio CD RD4 cu ecran A+, functie MP3 cu priza jack

    • Scaun sofer reglabil pe inaltime
    • Servodirectie cu volan reglabil pe 2 directii
    • Tablou de bord cu afisaj digital

    • Faruri de zi cu LED
    • Tapiterie textil Mixou Mistral (9OFR - gri)
    • Pack Look  (bare de protectie in culoarea caroseriei si ornamente cromate pe bara fata)
    • Jante otel 16" Airflow

    • Pneuri Michelin TBRR (195/55 R16)

    • Roata de rezerva de dimensiuni reduse (RS02)*

    * echipament optional cu cost zero, disponibil doar la comanda

  • ECHIPARE EXCLUSIVE

    Incepand de la 15.128 €, TVA inclus
    Motorizari disponibile: VTi 120 BVM, HDi 90 BVM5
    Principalele dotari standard (suplimentar fata de Seduction):
    • Aer conditionat automat
    • Radio CD RD4 cu functie MP3 cu 6 incinte acustice
    • Conexiune USB si Bluetooth
    • Geamuri electrice spate cu deschidere secventiala
    • Oglinzi retrovizoare rabatabile si incalzite electric
    • Oglinda interioara electrocromica
    • Senzori de parcare spate
    • Senzor de ploaie

    • Pack Voiaj ( masute pliabile spatare scaune fata, storuri laterale
    spate, scaun pasager fata rabatabil, lanterna mobila, plasa
    bagaje portbagaj + martor necuplare centuri siguranta spate +
    oglinda supraveghere copii) (WW17)*

    • Aprindere automata faruri
    • Volan imbracat in piele cu insertii cromate
    • Parfum de ambianta
    • Bare longitudinale pe plafon
    • Geamuri laterale spate si luneta fumurii
    • Tapiterie textila Brise Mistral (6DFX - gri inchis) sau tapiterie textila Brise Matinal (6DFC - bej)
    • Jante aliaj Blade 16" (195/55 R16 T ENERGY SAVER)

    * echipament optional cu cost 0, disponibil doar la comanda

 

ASPECTE CHEIE 

  • STIL

    Un stil indraznet pentru un model compact la exterior si extrem de incapator la interior

    01_Style

  • LED

    O semnatura luminoasa originala cu lumini LED

    02_LED

  • PORTBAGAJ

    Cel mai mare portbagaj in segmentul sau, pana la 500 litri cu 5 persoane la bord

    C3 Picasso Coffre

  • MODULARITATE

    Modularitate la indemana (bancheta posterioara culisanta, rabatabila, podea portbagaj mobila etc…)

    C3 Picasso Modulaire

  • VIZIBILITATE

    Parbriz panoramic windscreen si acoperis vitrat pentru vizibilitate record in segment

    C3 Picasso Visibilité

  • CONFORT

    Confort la bord: spatiu, atentie la detalii, finisaje de calitate

    C3 Picasso Bien-être

  • E-HDI

    Tehnologie micro-hibrida e-Hdi: 109 g CO2

    C3 Picasso e-HDI

  • EMYWAY

    eMyWay integreaza sistemul de navigatie cu ecranul color de dimensiuni mari + Connecting Box cu Kit 'Maini libere' Bluetooth si port USB

    C3 Picasso eMyWay

  • CAMERA PENTRU MARSARIER

    Camera pentru marsarier sporeste vizibilitatea si faciliteaza manevrele de parcare

    C3 Picasso Caméra-de-recul

  • CUTIE DE VITEZE

    Cutie de viteze pilotata cu 6 rapoarte pentru manevrabilitate excelenta in ora.

    10_Boîte-Manuelle-Pilotée-2

 

PERFORMANTE 

  • Marca a oferit modelului Citroën C3 Picasso expertiza sa tehnologica de varf pentru asigurarea unei tinute de drum excelente.
    In oras sau la drum lung, trenul de rulare de inalta performanta asigura un echilibru de prim rang intre confort si manevrabilitate.

     

     

    C3_Picasso_tenue_route

  • Citroën C3 Picasso va ofera o gama variata de motorizari performante si economice, benzina sau diesel:
    - VTi 95: Motorul VTi 95 constituie o alternativa economica capabila sa asigure o conduita agreabila in orice situatie.
    - VTi 120: Acest motor va ofera placerea de a conduce exemplar indiferent de deplasare, limitand consumul si emisiile de C02.
    - HDi 90: Motorul HDi 90 constituie o sinteza remarcabila intre placerea de a conduce (drum lin cu accelerari la turatii scazute si medii) si eficienta utilizarii.
    - e-HDi 90: Tehnologia micro-hibrida e-HDi asociaza un motor HDi cu un sistem Stop&Start de ultima generatie si un dispozitiv de recuperare a energiei in fazele de decelerare. Astfel, aceasta va ajuta sa limitati consumul si emisiile de C02 mentinand in acelasi timp neschimbata placerea de a conduce.
    O tehnologie foarte simplu de utilizat... Ori de cate ori va opriti, si motorul se opreste. Odata ce ati luat piciorul de pe pedala de frana, motorul reporneste automat si instantaneu, fara a fi nevoie de interventia dumneavoastra.
    - HDi 115 FAP: Compact si performant, motorul HDi 115 este echipat in standard cu filtrul de particule (FAP), ce garanteaza emisii reduse de CO2. Acesta este dotat cu functia "overboost" ce permite cresterea temporara a presiunii de supraalimentare si implicit a cuplului motor.

    C3 Picasso Motorisation

  • MANUALA 5 TREPTE

    Cutia de viteze manuala in 5 trepte este extrem de flexibila in utilizare, fiind disponibila cu toate motorizarile benzina si diesel pentru Citroën C3 Picasso.

    BVM5

    PILOTATA 6 TREPTE

    Cutia de viteze pilotata in 6 trepte stabileste noi standarde de performanta asigurand schimbarea treptelor extrem de rapid si lin. Va puteti bucura de schimbarea vitezelor in mod direct folosind padelele de la volan pentru un stil de condus personalizat si dinamic sau, daca preferati, puteti conduce in modul automat pentru o deplasare relaxanta in mediul urban. Disponibila cu motoarele e-HDi 90 si VTi 120.

    BMP6

 

CULORI 

  • Blanc Nacré_Front
  • Blanc Nacré_Rear

Alb (Blanc Perle Nacre)

  • Alb (Blanc Perle Nacre)

    Alb (Blanc Perle Nacre)
  • Alb (Blanc Banquise)

    Alb (Blanc Banquise)
  • Albastru (Bleu Encre)

    Albastru (Bleu Encre)
  • Albastru (Bleu Belle Ile)

    Albastru (Bleu Belle Ile)
  • Gri (Gris Aluminium)

    Gri (Gris Aluminium)
  • Gri (Gris Shark)

    Gri (Gris Shark)
  • Negru (Noir Perla Nera)

    Negru (Noir Perla Nera)
  • Rosu (Rouge Rubis)

    Rosu (Rouge Rubis)
 

DETALII 

  • DESIGN

    Design indraznet

    Citroën combina notiuni contradictorii - rotund si patrat, putere si sarm, contemporar si retro, volum si fluiditate - pentru a concepe un vehicul cu un design inedit si atragator, precum si cu o personalitate poznasa.

     

    Daca optezi pentru pachetul Black si pachetul Style, C3 Picasso primeste inserturi de un negru stralucitor pe bara fata si pe bara spate.

    PARTE FRONTALA

    Partea frontala prietenoasa si sigura are o capota impunatoare si faruri ce par sa zambeasca.

    Designul exprima personalitatea unica si inovatoare a lui C3 Picasso.

    PARTE POSTERIOARA

    C3 Picasso are partea posterioara foarte dreapta cu contururi rotunde si stopuri integrate in luneta spate.

     

    Datorita liniei caroseriei, portbagajul ofera o mare capacitate de incarcare.

    DESIGN COMPACT

    Odata cu C3 Picasso, Citroën a inventat SpaceBox-ul: o forma cubica si linii rotunjite ce reusesc sa maximizeze spatiul interior in dimensiuni exterioare minimale.

    Datorita arhitecturii sale inovatore, C3 Picasso este atat compact cat si spatios, oferind spatiu generos si un spatiu in portbagaj semnificativ.

    BARE PLAFON

    Barele de aluminiu de pe plafon adauga stil caroseriei.
    Sunt esentiale pentru a transporta obiecte mari ce cantaresc pana la 60 kg.

    CROM

    Insertii cromate

    Detaliile cromate completeaza exteriorul sofisticat al lui C3 Picasso.

    LUMINA

    Iluminare laterala

    Pentru un acces cat mai facil pe timpul noptii, C3 Picasso poate oferi si o iluminare a pavajului prin luminile ascunse in oglinzi.

     

    Aceasta functie este activata atunci cand masina este inchisa sau deschisa de catre sofer.

    JANTE

    C3 Picasso este disponibil cu jante de aliaj de 16 sau 17" concepute pentru a scoate in evidenta eleganta si dinamismul sau.

    Efectul este mai puternic daca alegeti jante de 17" Clover finisate cu negru.

  • PARBRIZ

    Parbriz panoramic

    Datorita parbrizului sau panoramic format din 3 parti, C3 Picasso ofera vizibilitate exceptionala si impresia de spatiu amplu.

     

    Vizibilitatea exceptionala contribuie atat la placerea la volan cat si la siguranta.

    PLAFON

    Plafon panoramic

    Plafonul panoramic vast (1,15 m²) ofera vizibilitate exceptionala si lumina pentru toti pasagerii.

     

    Lumina poate fi filtrata de o jaluzea formata din doua parti cu detector de obstacole.

    SUPRAFATA VITRATA

    Suprafata vitrata ampla

    C3 Picasso are o suprafata vitrata foarte mare de 4,5 m² (cu plafon panoramic).

     

    In afara de a oferi vizibilitate generoasa pentru toti pasagerii, aceste suprafete vitrate imense permit luminii sa intre si creeaza iluzia unui interior spatios, conectat cu lumea de afara

  • STIL

    Stil interior

    Interiorul lui C3 Picasso combina functionalitatea si designul intr-un mix subtil de caracteristici ale unui sedan si ale unui monovolum.

     

    Culorile exterioare, tonurile interioare, ornamentele si materialele (precum pielea de pe volan si insertiile de crom) reflecta grija pentru design si calitate: doua aspecte fundamentale ale lui C3 Picasso.

    POZITIE LA VOLAN

    Pozitia ergonomica la volan este conceputa pentru o placere mai mare la condus:
    - pozitie ridicata pentru a vedea mai bine drumul
    - instrumente de bord amplasate central ce afiseaza toate informatiile
    - volan reglabil pe inaltime si in adancime

    - schimbator de viteze montat in bord
    - reglajul oglinzilor si butoanele geamurilor amplasate pe cotiera stanga a soferului

    SPATIU

    Spatiu generos

    Desi C3 Picasso este un vehicul cu dimensiuni compacte, oferind cel mai bun spatiu interior din clasa:
    - partea din fata este spatioasa si ofera o pozitie inovatoare la volan

     

    - spatiu pentru coate este remarcabil atat in fata cat si in spate
    - scaune subtiri si podea plata pentru a creste spatiul

    DESIGN MODULAR

    Interiorul lui C3 Picasso este modular:
    - scaunele rabatabile 1/3-2/3 pot culisa fata - spate folosind maneta de sub scaun

     

    - podeaua portbagajului poate fi pozitionata la 2 niveluri de inaltime, pentru a forma o suprafata perfect plana cand scaunele spate sunt rabatate
    - spatarul scaunului din dreapta se rabateaza, oferind o lungime de incarcare de 2,41 m.

    SPATII DE DEPOZITARE

    Spatii de depozitare multiple

    C3 Picasso iese in evidenta si pentru spatiul de stocare generos. Compartimente integrate inteligent ofera pana la 38 de litri de spatiu de stocare in cabina:
    - un torpedou generos, racit de catre aerul conditionat
    - un alt spatiu inchis integrat in bord si doua suporturi pe suprafata bordului

     

    - doua cutii la picioarele pasagerilor din spate
    - un sertar sub scaunul pasagerului din fata
    - buzunare pe usi, suporturi pentru bauturi, buzunar de harta, etc.

    MASUTE TIP AVION

    Masute in stil ergonomic inspirate din industria aviatica sunt disponibile pe spatarul ambelor scaune din fata, precum si o lumina de citit.

     

    Aceasta masa va fi folositoare in special in timpul calatoriilor lungi.

  • SCAUNE

    Scaune confortabile

    Scaunele lui C3 Picasso sunt concepute pentru a oferi cel mai inalt standard de confort pentru toti pasagerii.
    - scaunele fata ofera suport lateral excelent

     

     

    - cotiera centrala reglabila pe inaltime sporeste confortul soferului si al pasagerului
    - bancheta spate este dotata cu trei tetiere.

    PANOU CENTRAL

    Panou de instrumente central

    Panoul de instrumente de bord ilustreaza perfect filosofia acestei masini de a oferi calatorii relaxante si spatiu asemanator cu un monovolum.

     

    Toate informatiile despre starea masinii si confort sunt grupate pe un singur display inclinat catre sofer. Deci soferul nu trebuie sa caute in mai multe parti pentru informatia necesara.

    ACUSTICA

    La bordul lui C3 Picasso izolarea ascustica de inalta clasa asigura o calatorie relaxanta:
    - geamurile laterale sunt mai groase pentru a nu permite patrunderea zgomotului din afara

    - materiale absorbante diminueaza zgomotul inca de la sursa (ex: motorul)
    - partile exterioare au fost concepute pentru a spori izolatia acustica.

    PARFUM DE AMBIANTA

    Sistemul de parfum interior ofera o aroma subtila in cabina. O rotita este folosita pentru a ajusta intensitatea mirosului sau pentru a opri aceasta functie.

     

     

    Alegeti mirosul care vi se potriveste dintr-o gama larga oferita.

    AER CONDITIONAT

    Aer conditionat automat

    Climatizarea cu doua zone pentru C3 Picasso este conceputa pentru a oferi o temperatura placuta pentru toti pasagerii:
    - butoane customizate pentru setarea temperaturii in fata

     

    - filtru de carbon activ pentru a filtra mirosurile din aer
    - o iesire de aer in torpedou pentru a mentine bauturile reci.

    EMYWAY

    eMyWay este un sistem de sunet si navigatie (Europa) cu un ecran de 7" si un pret destul de atractiv.

    Acesta include un CD player compatibil cu mp3 si wma (pot fi conectate diferite device-uri audio) si un kit Bluetooth pentru telefon.

    RADIO CD MP3

    La bordul lui C3 Picasso muzica este cea care face atmosfera:
    - radio cu CD player si mp3

    - sase boxe ce reproduc muzica la cel mai inalt standard de calitate
    - butoane de control pe volan.

    CONNECTING BOX

    Iesirile USB si jack (amplasate ideal in partea de jos a consolei centrale) va permit sa alegeti sursa audio conectand un mp3 player sau un stick USB.

    Informatiile sunt afisate pe ecranul multifunctional.

  • DIMENSIUNI

    Spatiul interior incapator se regaseste si in portbagaj:
    - portbagajul are 385 de litri, extensibil pana la 500 de litri cu scaunele impinse in fata

    - spatiul de incarcare poate ajunge pana la 1.500 de litri cu scaunele rabatate
    - rabatand spatarul scaunului din dreapta se obtine o lungime de incarcare record de 2,41 m.

    PODEA PORTBAGAJ

    Podea portbagaj ajustabila

    Podeaua portbagajului lui C3 Picasso este conceputa pentru a fi usor de indepartat. Nu este necesara desfacerea sau desurubarea. Pur si simplu se indeparteaza si se aseaza:
    - in pozitia de sus pentru o suprafata perfect plana
    - in pozitia de jos pentru mai multa inaltime.

    COMPARTIMENT DE SCHIURI

    Selectand pachetul optional Voyage Pack, scaunele spate primesc un compartiment pentru schiuri. Acesta este ideal pentru a transporta obiecte lungi.

    CAPAC MOBIL PORTBAGAJ

    In orice pozitia ar fi scaunele spate, bagajele sunt ascunse de un rulou format din trei parti.

     

    La nevoie, acesta se poate scoate si aseza sub podeaua partbagajului, daca aceasta este in pozitie ridicata.

    LANTERNA

    Lanterna portabila

    In portbagaj gasiti o lanterna pentru:
    - lumina aditionala cand ramane in pozitie
    - o lanterna ce poate fi folosita in afara masinii timp de 45 de minute

  • ASISTENTA

    Asistenta la parcare

    Senzorii de parcare fata/spate fac parcarea mult mai usoara si constituie un element esential pentru condusul prin oras.

     

     

    - senzori ultrasonici din bara de protectie detecteaza orice obstacol din apropierea masinii;
    - sistemul emite un sunet si arata proximitatea si locatia obstacolului pe ecranul computerului.

    CAMERA

    Camera pentru marsarier

    Parte a sistemului de navigatie eMyWay, camera video se activeaza automat la selectarea treptei pentru marsarier, facilitand manevrele de parcare.

    Doua linii albastre apar pe ecran pentru a arata suprafata ocupata de masina. O linie rosie arata spatiul disponibil pentru deschiderea hayonului la parcarea langa un perete de exemplu. Camera pentru marsarier dispune de asemenea de o alarma de proximitate.

     

    PILOT AUTOMAT

    Pilot automat si limitator de viteza

    Functia de control si limitare a vitezei cu comenzi pentru volan contribuie la o experienta de conducere relaxanta:
    - pilotul automat mentine vehiculul la o anumita viteza fara a fi nevoie de pedala de acceleratie,

     

    - functia de limitare a vitezei mentine vehiculul in limita selectata de sofer,
    - aceasta functie poate fi oprita, folosind butonul de pe volan, de exemplu, sau prin apasarea puternica a acceleratiei.

    STERGATOARE

    Stergatoare automate

    C3 Picasso este disponibil cu stergatoare automate ce ofera mai multa libertate soferului, acesta putandu-se concentra mai bine asupra drumului:

    - un senzor ajusteaza viteza stergatoarelor in functie de intensitatea ploii
    - stergatorul spate se activeaza automat cand masina este pusa in marsarier

    SEMNALIZATOARE

    Semnalizatoare 'one-touch'

    C3 Picasso vine in standard cu semnalizatoare sensibile, ce produc semnal luminos de trei ori in cazul in care soferul nu impinge maneta pana la capat.

  • CAROSERIE

    Cabina lui C3 Picasso a fost conceputa ca un spatiu de supravietuire. In eventualitatea unei coliziuni, anumite zone absorb energia impactului.

    SERVODIRECTIE

    Servodirectie asistata

    In standard, C3 Picasso vine cu servodirectie asistata electric ce se ajusteaza in functie de viteza vehiculului si de unghiul volanului.

     

    Directia este mai ferma la viteze mari pentru mai multa siguranta, si mai usoara la viteze mici pentru facilitatea manevrelor.

    AIRBAG-URI

    Modelul C3 Picasso stabileste standarde inalte de protectie a pasagerilor cu 6 airbag-uri:
    - doua airbaguri frontale

    - patru airbaguri laterale pentru protectia toracelui si a abdomenului pasagerilor
    - doua airbaguri cortina pentru a proteja capetele pasagerilor in fata si in spate.

    SISTEM DE FRANARE

    Sistem de franare avansat

    C3 Picasso este prevazut cu un sistem de franare inovator si comprehensiv:
    - patru frane cu diametrul mare al discului
    - un sistem ABS (anti-blocare) care ajusteaza presiunea franelor electronic pentru a opri blocarea rotilor

     

    - Distributia electronica a fortei de franare (REF) care distribuie putere tuturor franelor in mod egal
    - Asistenta la franarea de urgenta (AFU) care mareste puterea de franare imediat cand soferul apasa puternic pedala de acceleratie.

    ESP

    ESP (Program Electronic de Stabilitate), disponibil in functie de versiune, garanteaza un control optim al vehiculului in situatiile cele mai delicate:
    - stabilizeaza traiectoria in cazul pierderii aderentei la viraje  actionand asupra fortei de franare si turatiei motorului;

    - este cuplat la un sistem de control al tractiunii (ASR) ce actioneaza imediat asupra rotilor motrice in caz de patinare.

    SIGURANTA COPIILOR

    La bordul monovolumului C3 Picasso, copiii calatoresc in deplina siguranta:
    - locurile laterale spate sunt prevazute cu sistem Isofix pentru prinderea scaunelor pentru copii
    - oglinda retrovizoare interioara mica suplimentara permite supravegherea permanenta a copiilor, fara deturnarea atentiei de la drum

    - comanda centrala de blocare a usilor si geamurilor spate
    - alerte sonore si vizuale care atentioneaza asupra decuplarii centurilor de siguranta in spate.

  • E-HDI

    Tehnologia micro-hibrida e-Hdi

    Semnatura Airdream subliniaza angajamentul Citroën fata de mediu si expertiza tehnologica in acest domeniu.
    Pentru a se califica pentru label, vehiculele trebuie sa satisfaca 3 criterii listate mai jos:

    - emisii CO2/km de 140g sau mai putin,

    - realizat intr-o fabrica atestata ISO 14001,

    - conceputa sa fie 95% recuperabila la sfarsitul vietii.

    BENZINA

    Tehnologie benzina

    C3 Picasso este disponibil cu 2 tipuri de motoare pe benzina cu o tehnologie avansata: patru valve pe piston, management al aerului imbunatatit, etc.

     

    Acestea imbunatatesc eficienta motorului, pentru a reduce in mod semnificativ consumul de combustibil si emisiile de CO2.

    HDI

    Tehnologie HDi

    Motoarele HDi sunt o referinta in categoria lor. Polueaza mai putin si consuma mai putin combustibil decat motoarele diesel conventionale. Emisiile de CO2 si consumul de combustibil sunt reduse cu 20%.

     

    Acestea functioneaza cu sistem common-rail controlat electronic: acesta optimizeaza amestecul aer/combustibil si reduce emisiile de particule poluante in mod semnificativ.

    FILTRU

    Filtru de particule

    Filtrul pentru particule de pe motorul HDi contribuie la protectia mediului prin captarea si arderea particulelor produse de motor.

     

    Emisiile de particule erau deja scazute. Cu filtrul de particule, acestea scad la un nivel dificil de masurat, care indeplineste deja viitoarele standarde ale UE.