Citroën Inspired By You

UN FILM CE ADUCE LA VIATA SEMNATURA BRANDULUI

Citroën Inspired By You

Citroën lansează o nouă campanie de marcă cu mesajul “Viziunea noastră asupra mobilității reflectă dorința ta de libertate”.

Acest nou film internațional prezintă semnătura CITROËN INSPIRED BY YOU. O semnătură a mărcii inspirată, de aproape 100 de ani, de stilul de viață al oamenilor și de dorința de mobilitate și libertate a generațiilor viitoare. Filmul spune povestea mărcii Citroën, acordând o atenție deosebită câtorva dintre vehiculele iconice care fac parte din patrimoniul său.

INSPIRED BY (INSPIRAT DE) DORINȚA TA DE LIBERTATE DIN 1919!

Începând cu 2CV și până la CX, cu Traction Avant și până la Méhari, cu modelul Type H și până la Visa, cu CX și până la C4 Cactus, inclusiv cu conceptul Cxpérience, C3 Aircross sau C4 Cactus, Citroën a observat oamenii de mai mulți ani. Inspirat de setea de aventură, de excursiile în familie sau de escapadele cu prietenii, obiectivul mărcii este de a concepe vehicule ce reflectă inteligența stilului de viață al acestor oameni. Noua campanie de marcă ce ilustrează această istorie începe în 1919: “Viziunea noastră asupra mobilității reflectă dorința ta de libertate”. Filmul ne poartă într-o călătorie prin diferite epoci în care modelele mărcii însoțesc dorința de libertate a unui autostopist. Acesta urcă, pe rând, la bordul fiecărui model…iar fiecare vehicul aparține unei epoci.

Citroen - Campanie Brand 2018 (04)

MODELELE 2CV ȘI TYPE H: DIN 1948

2CV
Prezentat la Salonul Auto de la Paris din 1948, modelul 2CV atrage imediat atenția. Este descris ca fiind “o umbrelă pe patru roti”, capabilă “să transporte ouă, fără ca acestea să se spargă”. Proiectul TPV sau Très Petite Voiture (mașină foarte mică) explodează pe piață. Au fost produse în total 3 868 634 de unități.

TYPE H
Un vehicul de renume mondial, deseori considerat astăzi un food truck, modelul Type H este un vehicul iconic. În decursul unei perioade de 40 de ani, acesta a demonstrat un design eficient, care a fost deosebit de inovator pentru un LCV la acea vreme. De-a lungul carierei sale glorioase, Type H a fost produs în 473 289 de exemplare.

Citroen - Campanie Brand 2018 (05)

Citroen - Campanie Brand 2018 (07)

MEHARI, CX ȘI VISA: DIN 1968 ȘI PÂNĂ LA INCEPUTUL ANILOR 1990

MEHARI
Un vehicul emblematic prin caroseria sa fabricată 100% din plastic, rezistentă la zgârieturi și coroziune, Méhari este o decapotabilă utilă și economică, de unde și reputația sa. În total au fost produse 743 740 de exemplare.

CX
Votată mașina anului în 1974, CX reprezintă vehiculul vârf de gamă al mărcii Citroën în anii 1970. Deosebit de inovator, modelul este pionierul conceptului de comenzi care pot fi accesate fără a lua mâinile de pe volan. A fost vândut în 1 169 695 de exemplare pe o perioadă de 15 ani.

VISA
Visa este berlina surprinzătoare de mici dimensiuni. Diferite ediții speciale și derivate în special pentru competițiile sportive accentuează notorietatea sa. În cei 10 ani în care modelul a fost comercializat au fost produse 1 254 390 de unități. În 1988, versiunea GTi face obiectul unei reclame memorabile care pune în scenă portavionul Clémenceau.

Citroen - Campanie Brand 2018 (08)

Citroen - Campanie Brand 2018 (01)

Citroen - Campanie Brand 2018 (06)

C3 AIRCROSS, C4 CACTUS, CEXPERIENCE: DIN 2016

C3 AIRCROSS
Prezentat în premieră la Salonul Auto de la Frankfurt din 2017, modelul C3 Aircross se distinge de alte SUV-uri de pe piață prin designul, confortul și modularitatea sa de referință. Un vehicul conectat, dotat cu 12 sisteme de asistență la condus, C3 Aircross a fost vândut deja în 60 000 de exemplare.

C4 CACTUS
Berlina ultraconfortabilă produsă de Citroën, Noul C4 Cactus prezintă în premieră în Europa suspensiile Citroën cu amortizare hidraulică progresivăTM.

CXPERIENCE
Prezentat la Salonul Auto de la Paris din 2016, conceptul CXPERIENCE reinterpretează codurile berlinei vârf de gamă, oferind Mărcii Citroën posibilitatea de a-și demonstra creativitatea în materie de design, confort și tehnologii.

Citroen - Campanie Brand 2018 (03)

Citroen - Campanie Brand 2018 (02)

Citroen CXperience

ISTORIA EMBLEMEI CITROEN

În 1900, André Citroën exploatează cu succes un brevet pentru o unealtă de tăiere sub formă de chevron, simbol pe care decide să-l folosească în 1919, atunci când începe producția de vehicule.
Între 1921 și 1936, ovalul este înlocuit de un hexagon pe un fundal albastru care scoate în evidență chevroanele galbene. Ulterior apare numele Citroën.
La începutul anilor 1930 începe să fie folosit un alt logo în paralel cu versiunea existentă: o lebădă care înoată în chevroanele Citroën, simbolizând noile motorizări flotante.
În 1959, chevroanele galbene depășesc o elipsă albă apoi, în 1966, numele Citroën apare într-un pătrat albastru.
Începând cu 1985, pentru a moderniza imaginea Mărcii, Citroën adoptă un logo cu chevroane albe inserate într-un pătrat roșu.
În 2009, noul logo prezintă 2 chevroane 3D cromate și rotunjite, cu numele  Citroën înscris dedesubt în roșu. În 2016, marca adoptă o versiune redusă în 2D, care se inspiră din designul plat.

Citroen - evolutia logo-ului