Numéro 9

Numéro 9

Filozofie

01_PhilosophiesNuméro 9, cu o noua abordare a segmentului masinilor de lux, reprezinta ADN-ul modelelor liniei DS. Cu o abordare creativa si un design unic, modelul iese in evidenta datorita emotiilor pe care le creeaza, a rafinamentului si a finisajelor exceptionale.

Numéro 9 ofera soferilor o noua experienta in spatele volanului si este usor de folosit in regim zilnic.

Conceptul inspirat de designul “shooting break” are o prezenta increzatoare si carismatica.

Design

02_DesignDatorita atentiei deosebite la detalii, Numéro 9 reprezinta rafinamentul liniei DS in intr-o maniera uimitoare. Conceput in Paris, capitala mondiala a modei, acest concept deschide un nou capitol al universului DS. In stilul clasic al liniei DS, plafonul pare ca pluteste, iar liniile caroseriei sunt subliniate de o semnatura finisata in crom, cu monograma DS. Geamurile laterale curg spre spate, catre portbagaj.

Culorile si materialele sunt lucrate artistic, pentru un efect misterios, sofisticat. Culoarea neagra a caroseriei, cu urme subtile de violet, denumita “Whisper”, se potriveste perfect cu detaliile cromate “Californian” intr-un ton cald.

Tehnologie

03_TechnologiesNuméro 9 imbina o serie de tehnologii pentru performante extraordinare in ceea ce priveste nivelul de confort, siguranta si protectie a mediului inconjurator, reusind in acelasi timp sa ofere senzatii subtile la volan, dar in acelasi timp puternice. “Technology” regasita la bord ilustreaza experienta marcii Citroën. Numéro 9 este propulsat de un tren de rulare hibrid, care alatura un motor pe benzina sau diesel unui motor electric amplasat pe puntea spate.

Motorul electric foloseste tehnologie lithiu-ion pentru a dezvolta 70 CP si cuplu de 200 Nm, incarcarea de la o priza obisnuita durand doar trei ore jumatate.

Mediu inconjurator

04_EnvironnementPentru ca este un hibrid ‘plug-in’, Numéro 9 este prietenos cu mediul inconjurator. Acest lucru se aplica mai ales in mediul urban, cand se foloseste modul ZEV (Zero Emissions Vehicle), care ofera o autonomie de 50 de km, precum si pe drumuri care necesita accelerare si decelerare succesiva, unde sistemul hibrid limiteaza consumul de carburant pentru ca foloseste ambele surse de energie.

Motorul cu combustie interna intra in functiune pe autostrada cu performante impresionante, dezvoltand 295 CP fara a afecta consumul de carburant (1.7 l/100 km) sau emisiile de CO2 (39 g/km).

×