Revolte

Légende ci-dessous
Revolte

Design

01_DesignREVOLTE, superb de revolutionar

Linii accentuate, dimensiuni compacte si aripi sculptate … Revolte depaseste codurile codurile unei lumi de lux asa cum le stim noi, cu un stil al caroseriei contemporan. Stilul impartaseste cateva dintre caracteristicile vehiculelor superioare dar include deasemenea referinte mult indepartate de cele asociate de obicei cu masini.

Mult mai mult decat un vehicul mic si functional, Revolte este un executant extrem de spiritual. Caracterul sau este ilustrat prin dimensiunile compacte dar si prin caroseria care ignora codurile conventionale pentru a se impodobi cu o nuanta intensa si stralucitoare de violet.

Un vehicul cu o pozitie joasa, asezat egal pe cele patru roti, Revolte face din condusul urban o sarcina usoara. Cu arcurile rotilor bine marcate, capota curbata si aripi sculptate, Revolte este bine cladit si gata de atac.

Caracterul modern al lui Revolte este exprimat prin stilul provocator inspirat de unul din cei mai faimosi stramosi ai sai: 2CV. Adoptand o atitudine eretica, totusi, Revolte pune la indoiala toate codurile lui 2CV, in mod sistematic reinnoind toate valorile si dand astfel frau liber legendei.

Interior

02_IntérieurREVOLTE, un interior indraznet si plin de lux

Usile spate rabatabile ale modelului Revolte ofera un acces usor in cabina, descoperind un interior multicolor care seamana unui set de machiaj. Principalele materiale prezente in cabina sunt: tesatura din piele neagra, catifea densa rosu-intens si aluminiu scanteietor. Materialele si culorile conventionale sunt excluse. Ambianta de la bordul lui Revolte denota un sentiment indraznet inconjurat de lux.

REVOLTE deasemenea se aventureaza in designul cu trei locuri al cabinei, menit sa semene unui lounge cu spatii similare acelora gasite in asezarea mobilei acasa.
Zona pasagerilor include o canapea meridiana cu un design contemporan ale carui linii curgatoare acopera intregul spatiu cat si cel rezervat de obicei pasagerului din fata. Pasagerul asezat in acest ultim spatiu isi poate intinde picioarele si se poate bucura de senzatiile oferite de ambianta confortabila de lux.

REVOLTE se bucura astfel de o arhitectura nemaintalnita la un asemenea tip de vehicul, cu forme originale si distinctive.

Tehnologie

03_TechnologiesREVOLTE: tehnologia inteligenta in actiune

Modul de abordare al inovatiei adoptat de REVOLTE reflecta punctul sau de vedere in privinta luxului. La bord, ecranul tactil este capsulat in cristal. Cristalele de un rosu aprins si minunat lucrate pur si simplu proiecteaza ecranul in cabina …in timp ce reimprospateaza aerul de la bord.

Sic si eleganta, banca din spate a lui REVOLTE nu este doar o demonstratie minunata de stil. Adaposteste deasemenea bateriile electrice ale modelului concept. Aceasta solutie inteligenta de depozitare imbunatateste imaginea cabinei ca intreg.

Capota este acoperita de celule fotovoltaice care furnizeaza energia necesara functiilor de confort de la bord, chiar si atunci cand vehiculul stationeaza. Astfel nu este necesar sa se apeleze la bateriile electrice.

Hibrid

04_HybrideREVOLTE, un activist modern

Caracterul contemporan si sofisticat al lui REVOLTE este desemenea oglindit de mecanismul sau de actionare care reprezinta cu siguranta viitorul. Aducand o nota distinctiva in cautarea continua a industriei automobilelor de solutii “complet electrice”, REVOLTE prezinta caracteristici care sunt atat captivante cat si realizabile: un mecanism de actionare reincarcabil.

Caracteristicile si trasaturile mecanismului de actionare sunt dupa cum urmeaza:
– un motor de capacitate mica si combustie conventionala combinat cu un motor electric, ambele capabile sa puna rotile in miscare
– capacitatea de a functiona in orice forma electrica ZEV (vehicul cu emisii zero)
– o baterie reincarcabila care se afla in dotarea motorului.

Acest mecanism de actionare hibrid pune accent pe o functionare “complet electrica”. In afara de faptul ca nu se mai produc emisii de CO2, acest sistem asigura deplasare silentioasa si un confort maxim.