Identitate

Légende ci-dessous
Identitate

Technology

01_histoire_identite_creativetechnologie_capture
Cu un salut adresat istoriei, Citroën dezvaluie in 2009 noul sau concept Creative Tehnologie, pe data de 5 februarie – ziua de nastere a fondatorului companiei. Aceasta tehnologie reprezinta forta ce se afla in spatele marcii. Ea cauta sa reflecte toate modurile de exprimare ale Marcii Citroën si scoaterea in evidenta a teritoriului legitim al acestuia in fata intregii lumi.
Creativitatea este incorporata in ADN-ul Citroën. Tehnologia este o problema fundamentala pentru producatorii de vehicule. Technology inseamna mai mult decat fapte stiintifice si expertiza tehnologica. Inseamna descoperirea unor solutii pertinente si neasteptate pentru noi vehicule si servicii.
Mai mult decat a fi doar un concept, Technology exprima perspectiva transmisa de Citroën.

ANDRE CITROEN

02_histoire_identite_andrecitroen_capture
Nascut pe 5 februarie 1878, Andre Citroën este considerat a fi una dintre cele mai importante figuri din industria automobilistica. Ca cetatean al Parisului, el calatorea in Statele Unite si avea ambitii globale pentru compania sa. Viziunea sa exceptionala ii explica fara indoiala talentul.
La varsta de doar 24 de ani a pus bazele primei sale companii ‘La Societe des Engrenages Citroën” (compania de angrenaje), pe care o transforma dupa primul Razboi Mondial intr-o companie de produs automobile. Ambitia lui Andre Citroën era sa transforme automobilele in niste obiecte accesibile pentru fiecare zi.
Moare in iulie 1935, insa, departe de a fi uitate, talentul si viziunea sa indrazneata au lasat o amprenta ce continua pana in zilele noastre.

LOGO CITROEN

03_histoire_identite_logo_capture
In timpul unei vizite in Polonia in 1900, Andre Citroën descopera o unealta de taiere bazata pe un design in forma de V. El vede aceasta tehnologie ca pe un mijloc de a-si incepe cariera in domeniul productiei. Achizitioneaza licenta pentru procesul de fabricatie si pune bazele primei sale companii, “La Societe des Engrenages Citroën”.
In 1919 ,cand incepe productia de vehicule, Andre Citroën alege in mod natural chevronul dublu ca logo. Acesta a fost schimbat in decursul anilor, insa a pastrat culorile albastru si galben pana in anii ’80 cand marca a optat pentru un fond rosu ce oferea un aspect mai dinamic.
In 2009, sagetile evadeaza din cadrul lor pentru a-si asuma un aspect tridimensional, castigand in relief, putere si substanta.