La Maison Citroën

Bine ați venit în ‘Casa Citroën’ !

La Maison Citroën

Mai inovativ decât oricine altcineva la vremea sa, André Citroën a știut dintotdeauna cum să rupă șabloanele în industria auto. La Maison Citroën, deschisă pe 39 rue Saint-Didier din Paris, este rezultatul moștenirii sale.

În vitrină, un ecran de mari dimensiuni generează curiozitate și atrage atenția, invitând trecătorii să intre. Intrarea este decorată în culori calde, iar interiorul showroom-ului este construit din lemn natural si pereți colorați.

Autovehiculele se află în centrul showroom-ului, dar decorul nu respectă rețeta unuia obișnuit - vizitatorii find întâmpinați de o multitudine de ecrane și accesorii dedicate, pentru a face experiența vizitei cu adevărat unică.

Citroën a creat conceptul unui showroom urban, “La Maison Citroën”, inaugurat recent la Paris pe 39 rue Saint-Didier din districtul 16. O expresie arhitecturală a conceptului prezentat în standurile Citroën de la cele mai recente saloane auto, La Maison Citroën încorporează perfect promisiunea mărcii “Be Different, Feel Good”.

 

Maison Citroën Black C1

 

 

 

 

 

 

 

Mai inovativ decât oricine altcineva la vremea sa, André Citroën a știut dintotdeauna cum să rupă șabloanele în industria auto. La Maison Citroën, deschisă pe 39 rue Saint-Didier din Paris, este rezultatul moștenirii sale.

În vitrină, un ecran de mari dimensiuni generează curiozitate și atrage atenția, invitând trecătorii să intre. Intrarea este decorată în culori calde, iar interiorul showroom-ului este construit din lemn natural si pereți colorați.

Autovehiculele se află în centrul showroom-ului, dar decorul nu respectă rețeta unuia obișnuit – vizitatorii find întâmpinați de o multitudine de ecrane și accesorii dedicate, pentru a face experiența vizitei cu adevărat unică.

 

Maison Citroën White C3

La Maison Citroën, situat în inima Parisului, ne vorbește despre sloganul “Be Different, Feel Good”.

Fiecare vizitator se va bucura de o experiență unică printr-o serie de tehnologii și accesorii diferite pentru a descoperi în detaliu marca.

Această abordare inovatoare a câștigat deja eticheta “Janus du Commerce 2016”. Prin intermediul etichetei, institutul francez de design IFD recunoaște importanța încurajării proiectelor care se concentrează asupra designului pentru a îmbunătăți atmosfera și confortul pentru clienți.

Citroën Wall Table Tactile

Tehnologia Citroën Wall oferă o masă touchscreen care vă permite să configurați întreaga gamă de modele Citroën folosind imagini 3D, configurația poate fi utilizată online și apoi salvată de către vizitator.

Maison Citroën Café André

 

Puteți lua o pauză răcoritoare la Café André și vă puteți relaxa în zona de așteptare din vecinătate, bucurându-vă de aspectul de tip “lounge”.

Citroën Origins

 

Citroën Origins, muzeul virtual Citroën, este de asemenea accesibil print intermediul unui ecran tactil dedicat. Descoperiți o vedere la 360° cu interiorul și exteriorul a peste 50 de modele simbol care au creat istoria Citroën.

Maison Citroën C1 Black

 

 

 

Arhitectura La Maison Citroën vă va satisface fiecare nevoie, iar zona de vânzare nu face excepție. Această secțiune a showroom-ului este locul în care puteți discuta despre achiziția unui vehicul Citroën.

Dacă ați început o configurație înainte de a vizita La Maison Citroën sau configurația era deja creată și salvată anterior, aceasta poate fi ușor preluată aici.

Le Petit Citroën

În magazinul Le Petit Citroën clienții pot lua acasă o piesă din legenda Citroën, dintr-o gamă largă de modele miniaturale și produse lifestyle listate în magazinul online.

Citroën Advisor

Înainte de a pleca, vizitatorii sunt invitați să evalueze experiența legată de Citroën prin intermediul site-ului Citroën Advisor.

Și pentru a finaliza vizita, spațiul de 150 m² este completat de un flotor de testare în subsol și un atelier de asistență post-vânzare, de asemenea accesibil la aceeași adresă.