January 28, 2021

CITROËN Ë-JUMPY A CÂȘTIGAT PREMIUL L’ARGUS “VAN OF THE YEAR 2021”

Recompensat cu premiul “International Van of the Year 2021” la finalul anului 2020, Citroën ë-Jumpy a primit premiul “Van of the Year 2021”, cu ocazia celei de-a 28-a ceremonii organizate de L’Argus, plasată anul acesta sub semnul electrificării.

  • Este cel de-al 4-lea premiu “Van of the Year” revendicat de marca Citroën. Acesta a mai fost câștigat de Citroën Jumper în 2007, de Citroën Berlingo în 2016 și de Citroën Berlingo Van în 2019.
  • Acordat de un juriu format din jurnaliști, experți și specialiști din sectorul auto, premiul subliniază relevanța acestui model pe segmentul vehiculelor utilitare. Este o recunoaștere a calității serviciilor oferite de Citroën, pentru a construi o relație de încredere cu clienții profesioniști ai mărcii.
  • Versiunea electrică a utilitarei Jumpy se adresează profesioniștilor care au nevoie de o utilitară polivalentă pentru îndeplinirea activităților zilnice în deplină relaxare, grație autonomiei de până la 330 km (ciclul WLTP), inclusiv pentru livrări în mediul urban sau deplasări mai lungi, cu costuri de utilizare optimizate.
  • Motorul electric propus de utilitara ë-Jumpy amplifică plăcerea la condus și starea de bine la bord. Bateriile sunt amplasate sub podea, astfel că volumul și sarcina utile nu au fost afectate, ceea ce face din Jumpy o referință pe acest segment.
  • Premiul acordat de publicația L’Argus recompensează expertiza și savoir-faire-ul mărcii Citroën, care oferă profesioniștilor un răspuns la noile provocări în materie de mobilitate.

“Echipa Citroën este extrem de mândră de premiul ‘Van of the Year 2021’, revendicat de ë-Jumpy. Versiunea electrică a utilitarei Jumpy oferă profesioniștilor o soluție practică la noile provocări în materie de mobilitate. Dincolo de produsul în sine, premiul este o recunoaștere a relației de încredere pe care marca Citroën a construit-o de-a lungul anilor cu fiecare dintre aceștia. Ambiția mărcii este de a crea produse și servicii inovatoare, ce simplifică viața profesioniștilor și le asigură o stare de bine la bord prin soluții personalizate. Acest premiu, acordat de un juriu format din experți în domeniul auto, va contribui la atingerea obiectivelor comerciale stabilite pentru acest model.” 

Vincent Cobée  –  CEO Marca Citroën

Ë-JUMPY , VOTAT “VAN OF THE YEAR 2021” DE PUBLICAȚIA L’ARGUS

Recompensat cu premiul “International Van of the Year 2021” de membrii juriului I-VOTY în decembrie 2020, Citroën ë-Jumpy a câștigat astăzi premiul “Van of the Yerar 2021”, oferit de publicația L’Argus. Premiul amplifică succesul comercial al utilitarei Jumpy,  cu o cotă de piață de 15,2%. Premiul L’Argus este deosebit de important, fiind acordat de un juriu format din jurnaliști, experți din industria auto și specialiști în domeniul vehiculelor comerciale ușoare. Această distincție subliniază încă o dată dorința mărcii Citroën de a oferi un răspuns concret la noile cerințe ale profesioniștilor în materie de produse și servicii.

Citroën ë-Jumpy este răspunsul la noile provocări în materie de mobilitate pentru profesioniști. Utilitara oferă companiilor deținătoare de flote o utilizare versatilă. Este o soluție concretă și facilă de a accesa zonele urbane cu acces reglementat, de a respecta angajamentele privind reducerea emisiilor de CO2 și de a se adapta la noi activități comerciale, precum livrările pe ultimul kilometru, rezultat al amplorii e-comerțului. Ambiția mărcii Citroën este să propună conducătorilor auto o ofertă adaptată tuturor nevoilor, prin diversitatea gamei, și un plus de relaxare, grație beneficiilor mobilității electrice ce completează calitățile recunoscute ale utilitarei Jumpy.

Citroën ë-Jumpy oferă două niveluri de autonomie, în funcție de afacerea și bugetul profesioniștilor: 230 km (WLTP) cu o baterie de 50 kWh și 330 km (WLTP) cu o baterie de 75 kWh. Aceste oferte sunt relevante în special pe o piață în care datele arată că aproximativ 83% dintre profesioniști parcurg mai puțin de 200 km pe zi, iar aproximativ 44% dintre aceștia nu conduc niciodată mai mult de 300 km pe zi. În prezent, peste 75% dintre clienți preferă o baterie de înaltă capacitate ce asigură relaxare deplină în activitatea de zi cu zi și un confort la rulare inedit, grație modului electric. Motorul de 100 kW poate atinge cu ușurință viteza de 130 km/h, cu un cuplu instant, fără schimbări de viteze, fără zgomot și fără vibrații.

Citroën ë-Jumpy poate fi încărcat cu ușurință la domiciliu (cablu Mod 2 cu priză standard 8A sau priză de mare putere Green’Up 16A), la o stație de încărcare publică sau privată (cablu Mod 3 32A, cu un Wallbox) sau la o stație de încărcare ultra-rapidă, la care bateria se încarcă 80% în doar 30 de minute. Energia electrică oferă conducătorilor auto mai mult control în ceea ce privește costurile de utilizare.

Citroën ë-Jumpy oferă performanțe identice cu cele propuse de versiunea termică, inclusiv mai multe tipuri de caroserie. Înălțimea de 1,90 m permite accesul în toate tipurile de parcare. ë-Jumpy pune la dispoziție un volum util de până la 6,6 m3, o sarcină utilă de 1,275 kg, dar și sistemul Moduwork, prin care zona din față a vehiculului se transformă într-un birou mobil.

Premiul L’Argus recompensează expertiza mărcii Citroën, care oferă suport clienților profesioniști în proiectele de mobilitate și dezvoltă soluții personalizate în ceea ce privește alegerea unui vehicul, metoda de achiziție, gestionarea flotei și optimizarea costului de utilizare.

Marca Citroën

Marcă internațională aflată în centrul pieței auto, Citroën se afirmă încă din 1919. Marca este populară în sensul nobil al cuvântului: oamenii și modul lor de viață sunt principala sa sursă de inspirație. Această stare de spirit este reprezentată de semnătura “Inspired By You” și de vehiculele ce se remarcă prin designul unic și confortul de referință. Ca marcă generalistă, Citroën se distinge prin experiența unică oferită clienților (Citroën Advisor, ‘La Maison Citroën’, etc.). În 2020, Marca a vândut aproape 750.000 de vehicule în peste 90 de țări


Persoana de contact:

Rodica Ionescu
PR Manager, Trust Motors
Tel: 0751 011 104
E-mail: rodica.ionescu@trustmotors.ro