March 27, 2020

CITROËN OFERĂ ACCES NELIMITAT LA PLATFORMA SA DE ȘTIRI “THE CITROËNIST EDITORIALIZER”

PE TOATĂ PERIOADA CRIZEI GENERATE DE PANDEMIA COVID-19

În această perioadă excepțională de distanțare socială, Citroën oferă acces nelimitat la platforma sa editorială “The Citroënist Editorializer”, dezvoltată împreună cu ETX Studio, thecitroenist.com.

  • În mod normal accesibilă doar pentru 200 de agenții de presă din întreaga lume, platforma acoperă toate noutățile din industria auto, dar și cu privire la marca Citroën. Platforma include și conținut ETX și AFP (Agenția France-Presse).
  • Platforma reprezintă un instrument de informare și de monitorizare pentru toată mass-media aflată în căutarea unor subiecte relevante și originale, în contextul anulării evenimentelor profesionale, culturale și sportive. De asemenea, ea facilitează accesul pentru publicațiile din întreaga lume.
  • Pentru publicul general, platforma oferă acces la 30.000 de surse de referință de la nivel mondial.

În această perioadă de autoizolare cu care se confruntă cetățenii din multe țări ale lumii, informarea și consumul de conținut se află în centrul vieții noastre de zi cu zi. Citroën a fost prezentă încă din 1919 în viețile oamenilor, de-a lungul perioadelor bune, dar și în vremurile rele. În aceste circumstanțe excepționale, marca este conștientă de nevoia, atât pentru publicul general, cât și pentru jurnaliști, de a accesa și de a oferi știri relevante și de calitate.

Citroën a decis astfel să ofere acces nelimitat la platforma sa editorială “The Citroënist Editorializer”. În mod normal accesibilă doar pentru 200 de jurnaliști din întreaga lume, această platformă, lansată   în premieră mondială la sfârșitul anului 2018 acoperă o gamă largă de știri cotidiene (sănătate, mediu, știință, cultură, sport), precum și știri din industria auto, dar și cu privire la marca Citroën.

Citroën dorește să sprijine jurnaliștii care se mobilizează în fața crizei declanșate de coronavirus și care caută informații corecte și complete, într-o perioadă în care expozițiile comerciale, premierele mondiale, dar și evenimentele culturale și sportive pe care le acoperă de obicei sunt anulate unele după altele.

Deschiderea platformei “The Citroënist Editorializer” pentru toată media reprezintă voința simplă și modestă a mărcii Citroën de a le permite reprezentanților acesteia să lucreze fără constrângeri și să informeze publicul în mod eficient.

Timp de 30 de zile, platforma media “The Citroënist Editorializer” va fi accesibilă tuturor. Pentru a profita gratuit de această platformă trebuie doar să îți creezi un cont dând click pe acest link.

Despre Marca Citroën

Aflată în centrul pieței auto, Citroën s-a remarcat ca marcă populară în adevăratul sens al cuvântului, încă din anul 1919. Oamenii și stilul lor de viață sunt principala sa sursă de inspirație. Această stare de spirit este subliniată de semnătura ‘Inspired by You’ și exprimată de modelele mărcii, ce îmbină un design unic și un confort de referință. Ca marcă generalistă, Citroën se remarcă prin experiența unică oferită clienților (Citroën Advisor, ‘La Maison Citroën’, etc.). În 2019, marca a vândut 1 milion de vehicule în peste 90 de țări.


Persoana de contact:

Rodica Ionescu
PR Manager, Trust Motors
Tel: 0751 011 104
E-mail: rodica.ionescu@trustmotors.ro