COVID-19

SIGURANTA TA ESTE PRIORITATEA NOASTRĂ NR. 1

Pentru Citroën ROMÂNIA, sănătatea și siguranța clienților, angajaților și colaboratorilor noștri reprezintă prioritatea numărul unu.

1225872-kpdkv8j0yn-whr

Reprezentanțele și atelierele noastre sunt deschise!

Programul nostru de funcționare nu este afectat în această perioadă. Reparatorii Agreați efectuează toată gama de servicii post-vânzare disponibile pentru vehiculele clienților și asigură asistența necesară în cazul oricărei defecțiuni.

Protejarea sănătății clienților și a angajaților constituie prioritatea noastră, de aceea am adoptat măsuri excepționale de igienă în service-urile noastre: dezinfectarea suprafețelor care sunt atinse în mod frecvent și de alte persoane, purtarea măstilor și a mănușilor de protecție, respectarea distanței de siguranță.

Rămâi acasă dacă ai simptome de gripă sau răceală (tuse, febră, dificultăți în respirație) și sună medicul de familie pentru a solicita sfaturi, amânând orice deplasare în service!

Pentru programare service, te rugăm să iei legătura cu Reparatorul tău Agreat, verificând disponibilitatea acestuia – AICI.

Ai grijă de tine și de cei dragi!

DE ASEMENEA, RĂMÂNEM APROAPE DE TINE, PENTRU A NE PUTEA CONTACTA ONLINE SAU TELEFONIC

– Dacă ai întrebări sau nelămuriri, te rugăm să ne contactezi AICI

– Suntem aproape de tine pentru a-ți răspunde la întrebări pe pagina noastră de Facebook

– Poți intra în contact cu cea mai apropiată reprezentanță CITROËN accesând această PAGINĂ.

– În plus, îți punem la dispoziție posibilitatea de a solicita online o ofertă pentru automobilul dorit și de a intra ulterior într-o conferință video cu reprezentantul de vânzări ales, prin intermediul WhatsApp, la adresa www.ofertecitroen.ro

– Poți descoperi și configura noul tău CITROËN, AICI

Citroën ROMÂNIA va continua să răspundă celor mai recente îndrumări și sfaturi venite din partea Organizației Mondiale a Sănătății și a Guvernului României, având drept prioritate absolută sănătatea și starea de bine a tuturor.