December 21, 2018

IN AJUNUL CENTENARULUI, CITROËN PREZINTA O NOUA VERSIUNE PLINA DE SURPRIZE A FILMULUI SAU DE PREZENTARE A MARCII

În 2019, Citroën va aniversa 100 de ani: 100 ani de spirit îndrăzneț, de inovații, de evenimente sportive și de publicitate iconică. Toate aceste ingrediente se regăsesc în noua versiune a campaniei Mărcii care pune din nou în scenă autostopistul în patru secvențe inedite.

– În program: noi modele iconice, dar și personalități care fac parte integrantă din istoria Mărcii!
– Acest nou episod va fi difuzat începând cu 30 decembrie și poate fi vizualizat în avanpremieră la adresa https://www.youtube.com/watch?v=5UeAbHzbs3Q

După lansarea unui prim episod al campaniei în martie anul trecut, Citroën revine cu o nouă versiune a acestui film realizată împreună cu agenția Traction. Difuzat la nivel internațional, acest episod 2 aduce din nou în scenă autostopistul în patru secvențe inedite:

– Jacques Séguéla/Citroën DS: instalat confortabil într-un DS Pallas din anii 1960, faimosul publicist este arhitectul campaniilor Citroën din anii 1980 (Chevroanele sălbatice, AX pe Marele Zid Chinezesc, Visa GTi pe portavionul Clémenceau, CX cu Grace Jones, etc.) și inventatorul publicității de divertisment, la fel ca vizionarul André Citroën.

– Xsara Picasso: eroul nostru se intersectează pe drum cu un copil care seamănă în mod ciudat cu el, aflat la bordul primului MPV compact al Mărcii.

– Sébastien Loeb/Citroën Xsara WRC: eroul nostru urcă împreună cu Sébastien Loeb la bordul mașinii de curse care l-a ajutat să devină campion mondial de raliu pentru prima dată în 2004. Împreună cu co-pilotul său, Daniel Elena, acesta va consacra Marca cu opt titluri mondiale câștigate la constructori auto și nouă titluri la piloți. Un palmares gravat pentru totdeauna în inima fanilor și a Mărcii, care, încă de la începuturile sale, a deschis calea evenimentelor memorabile, începând cu expedițiile Citroën pe autoșenile.

– Noul SUV Citroën C5 Aircross: filmul continuă cu călătoria unui grup de aventurieri la bordul ultimului model lansat de Marcă. Trebuie remarcat faptul că aceasta este prima apariție a noului SUV Citroën într-o reclama, cu câteva zile înainte de difuzarea campaniei publicitare pentru lansarea sa.

Veritabilă odă dedicată libertății, filmul prezintă istoria Citroën care a debutat în 1919: “Împărtășim aceeași dragoste pentru libertate de 100 de ani”. Imaginile sunt acompaniate de un succes muzical atemporal, “Take a long way home”, al solistului Roger Hodgson, co-fondator al trupei SUPERTRAMP.

După ce a fost deja recompensat în acest an de Auto Moto și Top Com, filmul din 2018 a fost de curând premiat de 2 ori la Paris cu marele premiu „Advertiser of the Year” și premiul Coyote Automobile.

Pentru a lansa anul centenarului său și a sărbători Anul Nou, Citroën va difuza pe rețelele sociale versiunea de 2 minute și 26 de secunde. Două versiuni mai scurte, de 30 și 45 de secunde vor fi, de asemenea, difuzate la televizor în perioada 30 decembrie 2018 – 2 ianuarie 2019 în Franța. O modalitate excelentă de a lansa anul centenarului Citroën, care ne rezervă numeroase surprize …

Filmul poate fi vizionat online în premieră la adresa: https://www.youtube.com/watch?v=5UeAbHzbs3Q


Marca Citroën

Marcă internațională aflată în centrul pieței auto, Citroën cultivă spiritul îndrăzneț și creativitatea încă din 1919. Impunându-se prin designul lor și transmițând un sentiment de bunăstare grație confortului și tehnologiilor aflate la bord, modelele Citroën aduc un aer proaspăt industriei auto, astfel cum o dovedesc Noul C3 și Noul C3 Aircross SUV Compact. Marca este populară în sensul nobil al cuvântului: oamenii și modul lor de viață sunt principala sa sursă de inspirație. Această stare de spirit este reprezentată de semnătura: “Inspired By You” și exprimată, de asemenea, printr-o experiență unică a clientului, inclusiv printr-un concept city store, ‘La Maison Citroën’, un site online dedicat recenziilor ‘Citroën Advisor’ și prin soluții de mobilitate (Citroën Rent&Smile și Citroën Earn&Drive). Prezentă în aproape 80 de țări cu 10 000 puncte de vânzare și post vânzare, Marca Citroën a obținut 8 titluri mondiale la constructori în WRC și 3 titluri consecutive în WTCC.