September 19, 2018

NOUL CITROEN BERLINGO CASTIGA PREMIUL: “INTERNATIONAL VAN OF THE YEAR 2019”!

Acest premiu reprezinta o recunoaștere a Noului Citroën Berlingo, care a câștigat astăzi la Salonul de Vehicule Comerciale de la Hanovra mult râvnitul premiu: “International Van Of The Year 2019”. Este a doua oară când Berlingo, care a câștigat deja un premiu în 1997 și a fost vândut în peste 1,5 milioane de unități, primește acest premiu.

Această a treia generație de Berlingo a fost recompensată și pentru evoluțiile remarcabile în materie de confort și tehnologie, fără a compromite funcționalitatea. Fidel semnăturii Mărcii, “Inspired by Pro”, dedicate vehiculelor comerciale Citroën, Noul Berlingo se adaptează nevoilor tuturor profesioniștilor și tuturor tipurilor de utilizare. Modelul se remarcă prin forma sa unica, disponibila în 2 versiuni (M și XL), dar și prin know-how-ului său în materie de confort și siguranță, cu nu mai puțin de 20 de sisteme de asistență la condus și 4 tehnologii de conectivitate. În calitate de câștigător al acestui concurs prestigios, Noul Berlingo este deja disponibil la comandă și se va alătura rețelei în ultimul trimestru din 2018.

“Marca Citroën este mândră că Noul Berlingo a primit din nou prestigiosul titlu de “International Van Of The Year 2019”. Premiul ilustrează saltul făcut de cea de-a treia generație Berlingo în materie de finisaje și subliniază relevanța ofertei Citroën pe segmentul furgonetelor. Acest succes marchează atașamentul istoric al Mărcii față de sectorul vehiculelor comerciale și continuă o lungă poveste de succes, de la furgoneta 2CV sau Tipul H de altădată, la modelele Jumpy sau Noul Berlingo de astăzi. Un vehicul comercial modern perfect pentru toate utilizările, care este fidel semnăturii Mărcii “Inspired By Pro”. Best-seller al gamei de vehicule comerciale Citroën, modelul va susține dinamica Mărcii în sectorul vehiculelor comerciale, marcată în Europa în prima jumătate a anului 2018 printr-o creștere a vânzărilor de 10.6%, de două ori mai mare decât cea a pieței vehiculelor comerciale” – LINDA JACKSON, CEO Citroën

NOUL CITROEN BERLINGO, ALES “INTERNATIONAL VAN OF THE YEAR 2019”

Cu ocazia celei de a 67-a ediții a Salonului de Vehicule Comerciale de la Hanovra pentru, Noul Citroën Berlingo a primit prestigiosul titlu de “International Van Of The Year 2019”. Această a treia generație a fost apreciata de un juriu format din 25 jurnaliști și editori specializați în vehicule comerciale. Înregistrând progrese în ceea ce privește elementele de bază, volumul și spiritul practic, Noul Berlingo seduce prin stilul său modern și un plus de confort, prin tehnologiile și finisajele sale, demne de un vehicul pentru pasageri. Acest premiu din partea membrilor juriului IVOTY, prezidat de Jarlath Sweeney, subliniază relevanța acestei oferte care reînnoiește codurile segmentului.

Este a cincea oară în istoria acestui mult râvnit premiu când Citroën a câștigat premiul “International Van Of The Year” și a doua oară pentru vehiculul comercial Berlingo. Ultimul premiu pentru acest model a fost câștigat în 1997, când a fost lansată prima generație. Alte modele din gama de utilitare Citroën au fost, de asemenea, bine primite în trecut: Citroën Nemo (în 2009), Citroën Jumpy (în 2008) și Citroën Jumper (în 1994).

NOUL CITROEN BERLINGO: UN JUCĂTOR EMBLEMATIC CHEIE ÎN SEGMENTUL SĂU

Deja disponibil la comandă în Franța, începând de la 17,450 Euro fără taxe, Noul Citroën Berlingo va ajunge în rețea în ultimul trimestru din 2018. Având o moștenire bogată și jucând un rol cheie în segmentul său, Berlingo a știut dintotdeauna să inoveze. De la lansarea sa în 1996, au fost produse peste 1,5 milioane de modele în întreaga lume.

Model de referință, Berlingo nu a îmbătrânit de-a lungul anilor, iar vânzările sale au crescut în fiecare an, un fenomen rar în piața auto. În 2017 chiar a înregistrat un record în Franța, cu peste 27.000 de înmatriculări, în creștere cu 4% față de 2016.

Cu peste 41.000 de unități vândute până în prezent, adică o creștere de 12% în prima jumătate a anului 2018, Berlingo și-a reînnoit succesul comercial și ocupă în prezent locul al doilea în Europa pe segmentul său. Modelul are o legitimitate puternică pe segmentul furgonetelor, în care Citroën a deschis mereu calea, oferind modele legendare precum 2CV sau C15.

În Europa, în primele șase luni ale anului, piața utilitarelor se remarca printr-un vehicul înmatriculat din 4, cu 110.986 înmatriculări pentru vehiculele comerciale. Citroën a înregistrat pe acest segment o creștere de 10,6%, adică de două ori mai mult decât piața (+ 4,9%). Marca și-a îmbunătățit cota de piață a vehiculelor comerciale cu 0,5 puncte în Europa, ajungând la 9,9%. Citroën câștigă un loc și în clasamentul mărcilor europene, intrând în Top 5. În Franța, acest salt este reprezentat de o creștere de 1,3 puncte, adică echivalentul a 16,2% din cota de piață.

NOUL CITROEN BERLINGO: UN VERITABIL SALT GENERAȚIONAL

În deplină concordanță cu noul look al gamei Citroën, reînnoit în mai puțin de 2 ani, cea de-a treia generație de vehicule utilitare marchează un veritabil salt generațional în materie de design, confort și tehnologie și intenționează să meargă mai departe pe drumul succesului.

Pe scurt, Noul Citroën Berlingo are:

– O silueta unică, cu parbriz avansat și un bloc față mai înalt și mai scurt, care oferă un plus de manevrabilitate și robustețe în utilizarea de zi cu zi,
– O parte frontală specifică, coerentă cu identitatea mărcii Citroën și a fratelui său mai mare, Jumpy, precum și un spate funcțional conceput pentru o gamă largă de clienți profesioniști,
– Un interior modern care îmbină robustețea cu spiritul practic, cu o planșă de bord aerisită care integrează numeroase tehnologii și spații de depozitare (inclusiv torpedoul Top Box),
– 8 culori de caroserie: Aqua Green, Ice White, Deep Blue, Steel Grey, Platinum Grey, Onyx Black, Ardent Red, Sand.
“Inspired by Pro”, Noul Citroën Berlingo își pune în valoare atuurile sale și propune o soluție adaptată pentru fiecare profesionist, oferind un confort la bord pe măsură.
– Este disponibil în 2 versiuni: M și XL, cu o lungime de 4,40m și, respectiv, 4,75m, cu 2 lungimi de ampatament
– Satisface așteptările clienților cât mai mult posibil, oferind 4 niveluri de echipare, inclusiv 2 inedite bazate pe utilizarea vehiculului, care diferă mai exact prin nivelul echipamentelor și filozofia lor:
o WORKER cu cabina Extenso® și pachetul Worker care include: Grip Control cu Hill Assist Descent, gardă ridicată la sol +30 mm, placă de protecție pentru motor,
o DRIVER cu Pachet Acustic, Citroën Connect Nav pe o tabletă tactilă de 8″, sistemul Surround Rear Vision, scaun confortabil pentru șofer cu cotieră, reglaj pe înălțime și lombar și spațiu de depozitare sub scaun,
– Versatilitatea și modularitatea sa se reflectă prin:
o Cabina Extenso® pentru 3 persoane (banchetă cu 2 locuri, scaun central cu spate rabatabil și măsuță de scris rotativă). Există și un scaun pasager lateral pliabil pentru a obține o lungime de încărcare optimă,
o Cabina extinsă modulară poate transporta până la 5 pasageri (rândul 1 și 2) sau poate transporta încărcături lungi cu un scaun pasager față și un al doilea rând de scaune rabatabile ,
o Alte facilități opționale (perete despărțitor de sticlă, plafon cu deschidere, podea de lemn, uși cu ferestre etc.)
– Oferă o accesibilitate excelentă în partea din spate, uși laterale culisante, precum și o sarcină utilă de până la 1000 kg în versiunea M (950 kg în versiunea XL),
– Lățimea arcului roților este aceeași, compatibilă cu europaleții și poate transporta până la 2 europaleți în lungime de încărcare.

Destul de modern, Noul Berlingo oferă un veritabil confort la rulare și o siguranță optimă grație:

– suspensiilor sale care beneficiază de cel mai bun know-how Citroën în serviciul confortului,
– noii sale platforme EMP2 în partea din față, pentru un plus de manevrabilitate și de tehnologii,
– un nivel tehnologic rar pe acest segment care include:
o 20 de sisteme de asistență la condus, printre care: indicator de supraîncărcare, sistemul Surround Rear Vision, head-up display color, frână electrică de parcare, regulator de viteză adaptiv cu funcția Stop,
o 4 tehnologii de conectivitate, printre care: Citroën Connect Nav și încărcare wireless pentru smartphone.
– Motorizările sunt în același timp puternice și eficiente: Diesel (BlueHDi 130 S&S BVM6 sau EAT8, BlueHDi 75 BVM, BlueHDi 100 S&S BVM)
– Posibilitatea de a realiza o transformare 4×4 Dangel pentru o motricitate maximă (cu motorizarea BlueHDi 130 S&S BVM6).

Marca Citroën

Marcă internațională aflată în centrul pieței auto, Citroën cultivă spiritul îndrăzneț și creativitatea încă din 1919. Impunându-se prin designul lor și transmițând un sentiment de bunăstare grație confortului și tehnologiilor aflate la bord, modelele Citroën aduc un aer proaspăt industriei auto, astfel cum o dovedesc Noul C3 și Noul C3 Aircross SUV Compact. Marca este populară în sensul nobil al cuvântului: oamenii și modul lor de viață sunt principala sa sursă de inspirație. Această stare de spirit este reprezentată de semnătura: “Inspired By You” și exprimată, de asemenea, printr-o experiență unică a clientului, inclusiv printr-un concept city store, ‘La Maison Citroën’, un site online dedicat recenziilor ‘Citroën Advisor’ și prin soluții de mobilitate (Citroën Rent&Smile și
Citroën Earn&Drive). Prezent în aproape 80 de țări cu 10 000 puncte de vânzare și post vânzare, Citroën a obținut 8 titluri mondiale la constructori în WRC și 3 titluri consecutive în WTCC.


Persoana de contact:
Rodica Ionescu
PR Manager Trust Motors
Tel: 0751 011 104
E-mail: rodica.ionescu@trustmotors.ro