FAQ – MAGAZINUL DE SERVICII CONECTATE CITROËN

Aici găsești răspunsurile la cele mai frecvente întrebări legate de Universul Citroën.

Raspunsuri rapide – Magazinul de Servicii CITROËN

Câte vehicule pot să văd în contul meu?
Poți să adaugi între 1 și 10 vehicule în contul tău.

Cum adaug un vehicul în spațiul meu personal?
În Services Store, poți să adaugi unul sau mai multe vehicule făcând click pe “CONTUL MEU”, “VEHICULUL MEU”, “GESTIONEAZĂ VEHICULELE MELE” și apoi click pe butonul “ADAUGĂ VEHICUL”. Introdu informațiile cu privire la vehicul, apoi fă click pe butonul [VALIDEAZĂ].

Cum modific parola contului My Citroën?
Conectează-te la contul tău My Citroën, în pagina de pornire partea dreaptă de sus selectează “verifică profilul meu” apoi selectează “parola mea”. Dacă ai un cont Citroën Services Store, noua ta parolă se va aplica în mod automat.

Cum îmi creez un cont My Citroën?
Pentru a crea contul tău My Citroën, intră direct pe site-ul My Citroën sau în aplicația mobilă. Vei avea nevoie de numărul de înmatriculare și seria VIN a mașinii tale pentru a crea un cont

Click pe “abonare”
Adaugă adresa ta de email și seria VIN
Click pe „validează” și completează apoi formularul de înscriere

Pe ecran vei vedea un mesaj care confirmă crearea contului tău. Vei primi un email prin care ți se solicită să validezi contul tău dând click pe “activează contul meu”

Ai la dispoziție 20 de zile pentru a confirma abonarea, după această perioadă datele tale personale vor fi șterse și va trebui să creezi un nou cont din nou.

Te rugăm să reții că abonarea este gratuită.

Odată ce contul tău este creat și activat, vei primi un nou email cu datele tale de identificare și parola și un nou link pe care trebuie să faci click pentru a finaliza procesul de înscriere.

Cum pot să șterg un vehicul din contul My Citroën?
Intră în contul tău personal My Citroën.
Poți să ștergi manual unul sau mai multe vehicule făcând click pe “Vehiculul meu”, “Gestionează vehiculele mele”. În secțiunea “Selectează vehiculul tău” click apoi pe “Șterge acest vehicul”. Orice ștergere a unui vehicul din spațiul tău personal My Citroën va fi reprodusă în contul Citroën Services Store.

Am un contract Pack Monitoring, Mapping sau Tracking activ și nu pot să-l reînnoiesc înainte de data de expirare . Ce ar trebui să fac?
Reînnoirea unui pachet are loc în ziua în care contractul se termină. Vei putea să reînnoiești contractul Pack înainte sau după data de aniversare a contractului, astfel că vei putea reînnoi contractul tău după expirarea acestuia, pentru a beneficia în continuare de serviciile din pachetul tău.

Beneficiez de un contract de Servicii Conectate. Cum pot să îl anulez în cazul în care vehiculul achiziționat prin leasing este vândut, furat, distrus sau returnat ?
Dacă ai un contract de Servicii Conectate (Teleservices, Connect Nav, SpeedCam / Zone Periculoase), după revânzarea vehiculului tău, la sfârșitul perioadei de leasing, ca urmare a unei distrugeri sau unui furt , trebuie să ne informezi pentru a termina contractul tău. Te rugăm să contactezi Serviciul Relații Clienți Citroën prin poștă, telefon sau printr-un formular web.

Dezinstalarea aplicației My Citroën implică pierderea datelor stocate?
După dezinstalarea aplicației My Citroën, toate datele privind vehiculul tău (poziții GPS, alerte privind întreținerea, trasee efectuate, etc…) vor fi șterse definitiv. Pe de altă parte, datele personale cu privire la profilul tău rămân disponibile prin intermediul informațiilor tale personale timp de 2 luni.

Dezinstalarea aplicației My Citroën implică pierderea datelor stocate?
După dezinstalarea aplicației MyCitroen, toate datele privind vehiculul tău (poziții GPS, alerte privind întreținerea, trasee efectuate, etc…) vor fi șterse definitiv. Pe de altă parte, datele personale cu privire la profilul tău rămân disponibile prin intermediul informațiilor tale personale timp de 2 luni.

Unde și cum pot să mă abonez sau să reînnoiesc opțiunea Zone periculoase?
Te poți abona la serviciul Zone Periculoase:

– la dealer, atunci când achiziționezi vehiculul, în cazul unui vehicul nou. În acest caz, trebuie ca vehiculul să fie achiziționat în România.
– În contul tău, pe platforma Brand Services Store, după livrarea vehiculului.

La expirarea contractului tău privind serviciul Zone Periculoase, poți intra pe platforma Brand Services Store pentru a te abona din nou la serviciul Zone Periculoase.

Cum pot să creez un cont Citroën Services Store?
Dacă ai deja un cont My Citroën, te poți loga folosind aceleași date de identificare aferente platformei Citroën Services Store.
Pentru a crea un cont Citroën Services Store:

Loghează-te în Citroën Services Store;
Dacă ai un cont My Citroën ar trebui să te loghezi folosind aceleași date de identificare, astfel click pe “creează un cont”;
Creează datele tale de identificare introducând adresa ta de email și parola și dând apoi click pe “creează un cont”;
Adaugă vehiculul tău făcând click pe “Adaugă vehiculul meu”;
Introdu seria ta VIN în câmpul dedicat și click pe “Adaugă vehiculul meu” ;
Dacă imaginea corespunde vehiculului tău, click “Confirmă”, astfel reintrodu seria ta VIN ;

Cum pot să creez un cont Citroën Services Store?
Citroën Services Store este platforma dedicată pentru toate serviciile conectate Citroën. Vei putea consulta/gestiona toate serviciile conectate ale vehiculului tău în totală libertate. Vizitează Citroën Services Store pentru a descoperi universul Citroën connected services.

De ce să creez un cont Citroën Services Store?
Grație contului tău Citroën Services Store poți gestiona toate serviciile tale conectate de acasă. Pentru informații suplimentare privind serviciile noastre conectate, vizitează Citroën Services Store.

De ce să creez un cont Citroën Services Store dacă am deja un cont Citroën?
Contul tău Citroën Services Store îți permite să gestionezi toate serviciile conectate Citroën și să fii informat cu privire la noile oferte disponibile. Grație contului tău Citroën Services Store te poți abona, poți prelungi sau poți reînnoi oferta ta de servicii conectate. Aplicația My Citroën îți permite să profiți în timp real de serviciile tale conectate la care te-ai abonat în contul personal Citroën Services Store.

Pot să mă conectez la Citroën Services Store utilizând aceleași date de identificare din contul My Citroën ?
Dacă ai deja un cont My Citroën, te poți loga utilizând aceleași date de identidicare aferente platformei Citroën Services Store făcând click pe ‘Conectare’.

Dacă adaug un vehicul în spațiul meu personal My Citroën acesta va apărea automat în spațiul meu Citroën Services Store?
Contul tău My Citroën este același cu contul Citroën Services Store. Amândouă sunt legate și orice modificare va fi transformată prin intermediul altor aplicații.

Cum pot să mă dezabonez de la Citroën Services Store?
Pentru a te dezabona de la Citroën Services Store, accesează contul tău personal Citroën Services Store. În “CONTUL MEU > DATELE MELE PERSONALE” derulează în jos pagina, click “DEZABONARE”. Această acțiune nu va avea niciun efect asupra contractelor tale aflate în desfășurare. Dacă dorești să reziliezi contractele tale, te rugăm să contactezi suportul tehnic HelpDesk.

În cazul în care îmi vând mașina, noul proprietar va avea acces la datele mele personale ?
Dacă vinzi vehiculul tău, da. Dacă nu vrei ca noul proprietar să acceseze informațile tale personale, poți rezilia contractul tău contactând suportul tehnic Citroën HelpDesk.

Pot să vizualizez informațiile despre trasee și vehiculul meu în spațiul meu personal Citroën Services Store?
Nu, dar poți accesa aceste informații intrând în contul tău personal My Citroën.

Când o să fiu taxat pentru achiziția unui serviciu conectat în Citroën Services Store?
Vei fi taxat la 14 zile de la activarea serviciului. Vei primi un email de confirmare.

Pot să adaug un vehicul achiziționat din străinătate în contul meu Citroën Services Store?
Da, trebuie doar să introduci seria VIN în câmpul dedicat.

Pot să creez un cont Citroën Services Store prin intermediul unei aplicații pentru smartphone?
Nu, platforma online dedicată este singura alternativă la acest moment.

Pot să înregistrez mai multe vehicule în contul meu Citroën Services Store?
Da. Trebuie doar să introduci seria VIN în câmpul dedicat ‘ADAUGĂ UN VEHICUL’ în secțiunea ‘CONTUL MEU’.
Noul vehicul va fi adăugat în mod automat în aplicația My Citroën.

Ca urmare a ștergerii vehiculului din contul meu personal Citroën Services Store, nu mai am acces la serviciile mele. Ce ar trebui să fac?
Va trebui să înregistrezi vehiculul tău în contul personal Citroën Services Store.

Ca urmare a ștergerii vehiculului din contul meu personal Citroën Services Store, mai pot beneficia de serviciile mele?
Da. Ștergerea unui vehicul din contul tău personal Citroën Services Store nu are niciun impact asupra serviciilor la care te-ai abonat. Dacă vrei să vizualizezi contractele tale active, va trebui să reintroduci vehiculul în contul tău personal.

Ce se întâmplă dacă șterg vehiculul din spațiul meu personal Citroën Services Store?
După ce ai șters un vehicul din Citroën Services Store, nu vei mai putea vizualiza contractele tale active și nu vei mai putea să te abonezi la un serviciu conectat. Cu toate acestea, ștergerea unui vehicul nu are niciun impact asupra serviciilor sau contractelor tale active.
Ștergerea unui vehicul din Citroën Services Store va duce la ștergerea datelor de identificare a vehiculului din aplicația My Citroën.

Ce se întâmplă dacă mă dezabonez de la spațiul meu personal Citroën Services Store?
Dacă te dezabonezi nu vei mai putea primi informații cu privire la contractele tale. Cu toate acestea, dezabonarea nu are niciun impact asupra contractelor sau serviciilor tale.

Trebuie să fiu client Citroën pentru a mă abona la Citroën Services Store?
Nu. Pe platforma Citroën Services Store sunt bineveniți toți clienții interesați de produsele noastre, indiferent dacă aceștia dețin sau nu un vehicul Citroën. Cu toate acestea, doar clienții care dețin un vehicul Citroën pot achiziționa serviciile noastre conectate.

Mi-am schimbat adresa de e-mail. Cum pot modifica adresa de e-mail a contului Citroën Services Store?
Poți să modifici adresa de email în contul Citroën Services Store accesând “CONTUL MEU” > “INFORMAȚIILE MELE PERSONALE”.
Noua adresă de email va fi modificată în mod automat și pentru contul My Citroën.

Am uitat parola asociată contului Citroën Services Store. Cum pot să o recuperez?
Pe pagina de pornire a platformei Citroën Services Store, click pe “Parolă uitată”. Completează adresa de email asociată contului tău apoi click “OK”.
Vei primi un email cu o nouă parolă. Noua parolă va funcționa și pentru contul My Citroën.

De ce nu pot să mă abonez la toate serviciile conectate?
Serviciile conectate nu sunt disponibile pentru toate vehiculele. Tab-ul “ACASĂ” din Citroën Services Store va filtra automat serviciile disponibile pentru vehiculul tău. Poți gestiona această acțiune prin “Servicii disponibile” din colțul din partea stângă sus de la secțiunea Shop.

Cum pot să mă abonez la un serviciu conectat?
Pentru a te abona la un serviciu conectat te rugăm să accesezi platforma Citroën Services Store. Trebuie să creezi un cont și să adaugi vehiculul tău cu ajutorul seriei VIN. Te rugăm să faci click pe “ACASĂ”, apoi pe “DESCOPERĂ” pe serviciul pe care îl dorești, apoi pe “ADAUGĂ ÎN COȘ”. Te rugăm să accepți condițiile generale de vânzare, apoi click pe “CONTINUĂ”, completează adresa de facturare și informațiile personale, apoi click pe “CONTINUĂ”. Completează formularul de înregistrare a plății securizate apoi click pe “OK”. În scurt timp vei primi un mesaj de confirmare a comenzii tale pe adresa de email.

Cum pot să modific numărul de telefon pentru a fi contactat în cazul unei alerte în sistemul TELESERVICES?
Poți să modifici numărul tău de telefon în contul tău. Modificarea va avea loc și în contul tău Citroën Services Store dacă ai un astfel de cont.

Care este numărul de telefon utilizat pentru a fi contactat în cazul unei alerte?
Numărul de telefon este cel pe care l-ai introdus în aplicația My Citroën/contul Citroën Services Store. Dacă modifici numărul tău de telefon pe una dintre aceste platforme, acesta va fi actualizat automat și pe cealaltă platformă.

Cum verific dacă contractul meu Citroën Teleservices mai este încă valabil?
Intră pe platforma Citroën Services Store și vei putea vedea abonamentele active la servicii conectate.