INFORMARE ACTIVITATE SERVICE – COVID-19

Reparatorii Agreati Citroën fac tot posibilul pentru a efectua lucrările de întreținere și de reparație pentru vehiculele clienților și pentru a le asigura acestora asistența necesară în cazul oricărei defecțiuni.

În acest context dificil, ne dorim să contribuim la mobilitatea serviciilor publice, dar și la mobilitatea clienților noștri, care au nevoie de mașina lor pentru a putea efectua deplasările esențiale.

Hotărârea de Guvern  Nr. 16 adoptată în 18.05.2020 prevede la Articolul 2, Litera k, faptul că se pot efectua deplasări în afara localității/zonelor metropolitane pentru:
“achiziția, service-ul, efectuarea ITP sau alte operațiuni de întreținere a vehiculelor, activități care nu pot fi efectuate în localitatea de domiciliu.”
Persoanele care doresc să se deplaseze la o reprezentanță auto sau la un service autorizat vor trebui să bifeze rubrica Nr.10 în noua declarație pe propria răspundere “pentru achiziția, service-ul, efectuarea ITP sau alte operațiuni de întreținere a vehiculelor, activități care nu pot fi efectuate în localitatea de domiciliu.”

Protejarea sănătății clienților și a angajaților noștri constituie prioritatea noastră numărul unu, de aceea am adoptat măsuri excepționale de igienă în service-urile noastre: dezinfectarea suprafețelor care sunt atinse în mod frecvent și de alte persoane, bariere antivirus, purtarea de mănuși de protecție, respectarea distanței de siguranță.

Rămâi acasă dacă ai simptome de gripă sau răceală (tuse, febră, dificultăți în respirație) și sună medicul de familie pentru a solicita sfaturi, amânând orice programare în service!

Având în vedere circumstanțele actuale, programul de lucru al unor ateliere de service ar putea suferi modificări. Te rugăm să iei legătura cu Reparatorul tău Agreat, pentru a verifica disponibilitatea acestuia – AICI.

Ai grijă de tine și de cei dragi.

Echipa Citroën Service.

RĂSPUNDEM LA ÎNTREBĂRILE TALE

1- Sunt atelierele de service autorizate să primească clienți?

În conformitate cu Hotararea nr. 24 din 14.05.2020 a presedintelui Comitetului National pentru Situatii de Urgenta privind aprobarea instituirii stării de alertă la nivel naţional şi a măsurilor de prevenire şi control al infecţiilor, în contextul situaţiei epidemiologice generate de virusul SARS-CoV-2, începând cu data de 15.05.2020, este permisă circulaţia persoanelor în afara locuinţei/gospodăriei, în interiorul localităţilor.

Hotărârea de Guvern  Nr. 16 adoptată în 18.05.2020 prevede la Articolul 2, Litera k, faptul că se pot efectua deplasări în afara localității/zonelor metropolitane pentru:
“achiziția, service-ul, efectuarea ITP sau alte operațiuni de întreținere a vehiculelor, activități care nu pot fi efectuate în localitatea de domiciliu.”
Persoanele care doresc să se deplaseze la o reprezentanță auto sau la un service autorizat vor trebui să bifeze rubrica Nr.10 în noua declarație pe propria răspundere “pentru achiziția, service-ul, efectuarea ITP sau alte operațiuni de întreținere a vehiculelor, activități care nu pot fi efectuate în localitatea de domiciliu.”

2- Am programat o intervenție care nu este urgentă pentru mașina mea, cum pot să modific online programarea mea?

Poți:

  • să suni direct la Reparatorul tău Agreat  sau la Serviciul Relații Clienți Peugeot
  • modifica programarea ta  online, folosind e-mailul de confirmare a programării pe care l-ai primit.

3- Ce tipuri de intervenții efectuează atelierul de service pe perioada carantinei?

Toate tipurile de intervenții. Putem efectua toate operațiunile obișnuite (întreținere, reparații …). În această perioadă, intervențiile urgente vor avea, totuși, prioritate.

4- Atelierele de service sunt deschise pentru toți clienții?

Da. Ne vom ocupa de mașina ta, indiferent că reprezinți o companie sau ești persoană fizică.

5-  Mașina mea face parte dintr-o campanie de rechemare în service. Ar trebui să merg la service?

Siguranța ta este prioritatea noastră numărul unu, în consecință, dacă vehiculul tău face obiectul unei campanii de rechemare în service cu caracter securitar va trebui sa contactezi un Reparator Agreat.

6- Serviciile de asistență rutieră sunt oferite în această perioadă?

Da, oferim astfel de servicii în această perioadă. Dacă dorești să ne contactezi, poți apela numărul de telefon 0 800 84 10 10.

7- Voi beneficia în continuare de garanția mașinii în cazul în care nu m-am prezentat cu mașina la service pentru efectuarea reviziei?

În cazul în care întreținerea vehiculului tău era scadentă în perioada în care a fost declarată starea de urgență, termenul limită acceptat pentru întârzierea efectuării întreținerii este de 3.000 kilometri și/sau 3 luni raportat la recomandările din Planul de Întreținere.