August 29, 2018

TOATE AUTOTURISMELE CITROËN SUNT OMOLOGATE ÎN CONFORMITATE CU PROTOCOLUL WLTP

TOATE AUTOTURISMELE CITROËN SUNT OMOLOGATE ÎN CONFORMITATE CU PROTOCOLUL WLTP

Toate autoturismele Citroën sunt omolgate în conformitate cu protocolul WLTP, o reglementare mai strictă și mai aproapiată de condițiile reale de utilizare a mașinilor de către clienți.

Brandul Citroën oferă o gamă largă de motoare puternice și ecologice, care beneficiază de cele mai eficiente tehnologii – cum ar fi SCR “Reducerea Catalitică Selectivă” pentru unitățile diesel BlueHDi și filtrul GPF pentru motoarele cu injecție directă pe benzină. Aceste alegeri tehnologice îndeplinesc cerințele ce intră în vigoare la 1 septembrie 2018 și anticipează următoarea înăsprire a standardelor de depoluare.

“Inspirată de clienții noștri, ambiția Citroën este aceaa de a oferi răspunsuri concrete la preocupările lor zilnice. În ceea ce privește consumul și emisiile poluante, aceasta înseamnă să faci alegeri tehnologice puternice și să anticipezi reglementăre, datorită în special SCR (Reducerea Catalitică Selectivă) pentru motoarele diesel și GPF pentru motoarele pe benzină cu injecție directă. De asemenea, se consolidează transparența în ceea ce privește informațiile furnizate clientului, prin abordarea măsurării în traficul real începută alături de T&E și FNE în 2016 și prin implicarea clară în direcția noului protocol WLTP. Oferind motoare aprobate WLTP pe toate modelele noastre actuale reprezintă un angajament față de clienții noștri pentru a putea deține modele puternice și ecologice ce-i pot îbsoți în cele mai confortabile călătorii” – Linda Jackson, CEO Citroën.

Începând cu 1 septembrie 2018, protocolul de omologare evoluează pentru a fi mai aproape de un ciclu de consum în utilizare reală, ceea ce va permite clientilor să își estimeze mai bine consumul de combustibil pe baza datelor aprobate. Noua procedură de testare WLTP (Worldwide harmonized Light Vehicle Test Procedure) se aplică tuturor autoturismelor comercializate în Uniunea Europeană. Se bazează pe cicluri de testare realiste ale unui vehicul ce rulează în condiții de trafic real, în ceea ce privește distanța parcursă, viteza medie, timpii de oprire și temperatura. Aceste teste permit obținerea unor valori omologate de consum și emisii, mai reprezentative pentru modul de utilizare a mașinii de către clienți, dar și pentru configurația exactă a vehiculului. În plus, rezultatele obținute pe bancurile de încercare pentru emisiile de CO, NOx și alte particule sunt verificate în condiții reale pe șosea.

Astăzi, toate modelele din gama Citroën sunt aprobate în conformitate cu protocolul WLTP, permițând clienților să aibă la dispoziție o gamă completă de motoare performante și ecologice, mai aproape de nevoile fiecăruia.

Citroën își confirmă angajamentul față de un brand inspirat de clienții săi și aflat mai aproape de modul lor de a trăi alături de mașină. Din nevoia de a aduce informațiile mai aproape de realitate, Marca a anticipat noul protocol WLTP, un ciclu mai strict și mai aproape de condițiile reale de utilizare a mașinilor de către clienți, prin protocolul încheiat în 2016 cu ONG-ul Transport and Environment. Pentru a o mai mare transparență și o informare mai bună a clienților, Citroen publică pe site-ul său web consumul modelelor sale începând din 2016, dar și emisiile de NOx în condiții reale de utilizare începând cu martie 2018, conform unui protocol elaborat cu ONG-ul France Nature Environnement și certificată de o terță parte independentă (Bureau Veritas).

Prin faptul că a omologat toate modelele sale, Citroën va permite clienților să aibă la dispoziție o ofertă extinsă de motorizări, în funcție de necesități. Motoarele pe benzină de ultimă generație PureTech și cele diesel BlueHDi îi permit mărcii Citroën să plece cu un avantaj indiscutabil spre următoarea înăsprire a standardelor ce va avea loc în 2020, beneficiind de cele mai eficiente tehnologii în domeniul depoluării. Într-adevăr, modelele Citroën beneficiază de cele mai recente inovații ale Grupului PSA, cum ar fi SCR (Selective Catalytic Reduction) pe motoarele diesel BlueHDi sau GPF pe motoarele cu injecție directă pe benzină.