Citroën Inspired By You
UN FILM CE ADUCE LA VIATA SEMNATURA BRANDULUI

Din 1919, cea mai importantă parte a Citroën ești tu. Viața și dorințele tale constituie inspirația noastră. Suntem INSPIRED BY YOU.
CITROËN ESTE “INSPIRED BY YOU”
Începând cu fondatorul nostru André Citroën și până la studiourile noastre de design de astăzi, credem că creativitatea și inovațiile noastre trebuie să-ți îmbunătățească viața de zi cu zi.
Pentru a ne materializa viziunea, suntem INSPIRED BY YOU. Îți respectăm aspirațiile spre libertate și aventură, dar și dorința de a trăi momente mai fericite împreună sau dimineați de luni mai liniștite. Apoi, proiectăm și construim vehicule îndrăznețe și vizionare și servicii care se inspiră din inteligența oamenilor.
Inspirația venită de la oameni reprezintă rațiunea noastră de a fi.
VIZITEAZĂ MUZEUL VIRTUAL CITROËN ORIGINS
UN DESIGN ÎNDRĂZNET ȘI UNIC
PENTRU CĂ VREI SĂ IEȘI ÎN EVIDENȚĂ
Designul Citroën se bazează pe abordarea unică de a fi îndrăzneț și de a ieși în evidență.
Cum facem asta? Prin reinterpretarea codurilor și detaliilor legendare de stil afișate de modele noastre din trecut și vizând simplitatea.
Acest lucru face ca gama noastră de vehicule să fie foarte diferită de ceea ce putem vedea pe străzi.
CUM SE PRONUNTĂ CITROËN
Iată un mic ghid despre cum se pronunță corect Citroën.
Este la fel de ușor ca experiența noastră de condus!
ISTORIA EMBLEMEI CITROËN
- În 1900, André Citroën exploatează cu succes un brevet pentru o unealtă de tăiere sub formă de chevron, simbol pe care decide să-l folosească în 1919, atunci când începe producția de vehicule.
- Între 1921 și 1936, ovalul este înlocuit de un hexagon pe un fundal albastru care scoate în evidență chevroanele galbene. Ulterior apare numele Citroën.
- La începutul anilor 1930 începe să fie folosit un alt logo în paralel cu versiunea existentă: o lebădă care înoată în chevroanele Citroën, simbolizând noile motorizări flotante.
- În 1959, chevroanele galbene depășesc o elipsă albă apoi, în 1966, numele Citroën apare într-un pătrat albastru.
- Începând cu 1985, pentru a moderniza imaginea Mărcii, Citroën adoptă un logo cu chevroane albe inserate într-un pătrat roșu.
- În 2009, noul logo prezintă 2 chevroane 3D cromate și rotunjite, cu numele Citroën înscris dedesubt în roșu. În 2016, marca adoptă o versiune redusă în 2D, care se inspiră din designul plat.