NOUL CITROËN C5 AIRCROSS, FINALIST PENTRU
„CAR OF THE YEAR 2026”!

 

  • Citroën este încântat să anunțe că Noul C5 Aircross a fost ales printre cei șapte finaliști pentru premiul „CAR OF THE YEAR 2026” (COTY).
  • Juriul a recunoscut caracterul distinct al noului C5 Aircross pe piața SUV-urilor din clasa C. Mai modern, mai energic și mai confortabil, este un cocon cu adevărat spațios și versatil, oferind o gamă de surse de energie care satisfac cerințele familiilor.

 

Citroën are plăcerea și onoarea de a anunța că Noul C5 Aircross a fost selectat printre cei șapte finaliști pentru premiul „CAR OF THE YEAR 2026” (COTY), unul dintre cele mai prestigioase premii din industria auto europeană, dintr-o listă de 35 de concurenți. Această distincție este o dovadă a muncii depuse de echipele Citroën și a relevanței noii generații C5 Aircross, care oferă familiilor un stil mai asertiv și modern, cea mai potrivită alegere de energie electrificată, mai mult spațiu la bord și mai multă liniște sufletească. Este fidel promisiunii mărcii de confort și inovație.

 

Creat în 1963, premiul „CAR OF THE YEAR” este organizat de un juriu format din 59 de jurnaliști auto din 23 de țări europene. Toate modelele, indiferent de dimensiune sau gamă, concurează în aceeași categorie. Membrii juriului selectează modelul care se remarcă pe piața din segmentul său. Fiecare membru al juriului evaluează modelele concurente în funcție de criterii exigente: inovație, design, confort, siguranță, performanță, raport calitate-preț și contribuție la dezvoltarea sustenabilă.

 

Membrii juriului au fost impresionați de evoluția profundă a Noului C5 Aircross, care s-a îmbunătățit din toate punctele de vedere și a căpătat o nouă dimensiune pe piața extrem de competitivă a SUV-urilor din segmentul C. Designul său puternic și solid, rămânând în același timp elegant și fluid, integrează o serie de caracteristici care îmbunătățesc aerodinamica. Respectând filosofia Citroën, Noul C5 Aircross oferă o experiență de călătorie confortabilă, datorită spațiului interior generos, spațiului imens de pe al doilea rând de scaune și capacității portbagajului, care rămâne aceeași indiferent de tipul motorizării. La bord, șoferul și pasagerii se bucură de un adevărat cocon high-tech, cu suspensie hidraulică progresivă, scaune Advanced Comfort și un panou de bord modernizat, dotat cu un ecran tactil Cascade mare, intuitiv și ergonomic. În plus, Noul C5 Aircross oferă siguranță sporită la volan, datorită tehnologiilor de asistență la rulare de ultimă generație, precum farurile Citroën Matrix LED și pachetul Drive Assist 2.0.

 

Conceput pentru a satisface toate cerințele, Noul C5 Aircross oferă o gamă variată de motorizări electrificate, stabilind noi standarde în materie de libertate de mișcare:
 

  • O versiune hibrid versatilă, cu o autonomie de peste 950 km (ciclu combinat WLTP).
  • Un plug-in hibrid care oferă o autonomie electrică de peste 100 km în condiții urbane și o autonomie combinată de aproape 1.100 km.
  • O versiune electrică accesibilă, cu o autonomie de până la 520 km,
  • Iar în următoarele săptămâni, o versiune 100% electrică cu o autonomie de aproape 680 km.

Conceput în Franța și asamblat la uzina Stellantis din Rennes, Noul C5 Aircross întruchipează pe deplin competențele și expertiza industrială ale Citroën.

 

Persoana de contact:

Rodica Ionescu

PR Manager Trust Motors

Tel: 0751 011 104

E-mail: rodica.ionescu@trustmotors.ro

 

Despre Citroën

Citroën dezvoltă, din 1919, automobile, tehnologii și soluții de mobilitate adaptate la evoluțiile societății. Marcă inovatoare și îndrăzneață, Citroën plasează relaxarea și starea de bine în centrul experienței clientului și oferă o gamă extinsă de modele, începând cu unicul Ami, un obiect electric de mobilitate conceput pentru oraș și până la sedanuri, SUV-uri și vehicule comerciale, majoritatea dintre acestea disponibile cu sisteme de propulsie electrică sau plug-in hybrid. Pionier în ceea ce privește serviciile și atenția acordată clienților persoane fizice și juridice, Marca Citroën este prezentă în 101 țări cu o rețea de 6200 puncte de vânzare și servicii în întreaga lume.