- Citroën în Top 3 cele mai vândute vehicule utilitare electrice în România
- Gama variată de vehicule comerciale electrice destinate profesioniștilor
- O marcă preferată de profesioniști de peste 100 de ani
În mai puțin de un an de la lansare, noua gamă de autovehicule utilitare Citroën reușeste să câștige încrederea și simpatia profesionniștilor din România pe segmentul mașinilor electrice ajugând pe locul doi în preferințele clienților interesați acest segment. .
De la lansarea sa în România, în primăvara acestui an, noua gamă de vehicule utilitare electrice Citroën a câștigat o importantă cotă de piață de 17.3 %. Anul acesta s-a înregistrat un interes crescut al companiilor mari și mijlocii cât și al profesioniștilor din România pe segmentul de autovehicule utilitare sub 5.200 KG masă autorizată. Marca Citroën a confirmat cu o gamă largă de modele de LCV-uri încă e la început.
Unul dintre cele mai cunoscute și vândute modele cu combustie internă până acum, Citroën Berlingo Van, a primit și el o variantă electrică precum și Citroën Jumpy și Citroën Jumper. Aceste noi versiuni au condus marca Citroën la o creștere de peste 500% în România față de anul trecut.
Marca Citroën deține una dintre cele mai ample game de vehicule utilitare electrice de pe piață dedicată profesioniștilor, special concepute pentru a se adapta la orice activitate.
NOUL CITROEN Ë-BERLINGO:
- 280 KM AUTONOMIE (*CONFORM WLTP)
- INCARCARE COMPLETA IN 20 DE MINUTE
- AGIL ȘI COMPACT
NOUL CITROEN Ë-JUMPY:
- UȘI LATERALE GLISANTE HANDS-FREE
- SISTEM MODUWORK (PENTRU TRANSPORTUL OBIECTELOR DE PÂNĂ LA 4M)
- VOLUM DE ÎNCARCARE -
NOUL CITROEN Ë-JUMPER:
- CAPACITATE DE ÎNCARCARE 1.900 KG ȘI VOLUM DE ÎNCĂRCARE 17 m3
- AUTONOMIE 430 KM (*CONFORM WLTP)
- TEHNOLOGIE ÎNCARCARE WIRELESS TELEFON MOBIL
Persoana de contact:
Rodica Ionescu
PR Manager Trust Motors
Tel: 0751 011 104
E-mail: rodica.ionescu@trustmotors.ro
Despre Citroën
Citroën dezvoltă, din 1919, automobile, tehnologii și soluții de mobilitate adaptate la evoluțiile societății. Marcă inovatoare și îndrăzneață, Citroën plasează relaxarea și starea de bine în centrul experienței clientului și oferă o gamă extinsă de modele, începând cu unicul Ami, un obiect electric de mobilitate conceput pentru oraș și până la sedanuri, SUV-uri și vehicule comerciale, majoritatea dintre acestea disponibile cu sisteme de propulsie electrică sau plug-in hybrid. Pionier în ceea ce privește serviciile și atenția acordată clienților persoane fizice și juridice, Marca Citroën este prezentă în 101 țări cu o rețea de 6.200 puncte de vânzare și servicii în întreaga lume.