CITROËN PREZINTĂ O GAMĂ COMPLET NOUĂ LA SALONUL AUTO DE LA PARIS 

 

  •  Impulsionat de lansările modelelor C3 și C3 Aircross, Citroën își accelerează transformarea prin prezentarea unei game complet reînnoite la Salonul Auto de la Paris 2024. 
 
  •  4 noi modele vor fi prezentate în premieră mondială: Noile C4 și C4 X introduc berlinele Citroën din segmentul C într-o altă dimensiune, C5 Aircross Concept dezvăluie un SUV de familie cu design incisiv, iar Ami sărbătorește cea de-a 4-a aniversare a sa prin introducerea unui Ami complet nou și captivant.
 
  •  Standul reflectă, de asemenea, evoluția poziționării Citroën ca marcă populară, simplă, prietenoasă, vibrantă și energică. Studioul Citroën va fi în centrul salonului, oferind un loc de dialog și de creare de conținut.

 

Rareori Citroën a avut atât de multe modele noi de prezentat la un salon auto. În ceva mai mult de un an, aproape 80% din gama Citroën din Europa se va schimba pe segmente importante de piață. Standul Citroën exprimă astfel toată dinamica unei Mărci în plină renaștere, bazată pe modele care oferă, fiecare în segmentul său, o soluție de mobilitate accesibilă, afișând un design plin de caracter și o promisiune de confort inegalabil la bord. Toate modelele expuse în cadrul zilei de presă vor prezenta noua identitate stilistică Citroën. Într-o lume auto complexă pentru clienți, Citroën oferă o experiență simplificată, fie că este vorba de alegerea unui vehicul pe internet, de oferirea unor motorizări electrificate eficiente, adaptate nevoilor individuale, sau de întreținerea vehiculului.

 

Vizitatorii vor fi întâmpinați într-un stand cald și colorat, ușor de identificat de la distanță datorită „Turnului Ami” și animat de un ecran gigant de peste 50m2 care va pune în valoare noile produse ale Mărcii. În fiecare zi, standul va fi animat de ritmul studioului Citroën, unde vor fi realizate interviuri și podcasturi cu experți, lideri de opinie și jurnaliști.

 

 

01.          Noul C3: lansarea viitorului best-seller

 

Publicul va avea ocazia să descopere Noul C3, care este lansat în prezent în Europa și a primit deja peste 40.000 de comenzi. Accesibil, noul C3 schimbă regulile jocului, oferind un acces nou la mobilitate cu un stil modern și atrăgător, versatilitate mare și toate echipamentele așteptate în acest segment. Cea de-a 4-a generație a unui model emblematic Citroën oferă și mai mult confort la bord, prin adoptarea suspensiei Citroën Advanced Comfort®, care completează scaunele Advanced Comfort redesenate și conceptul lounge C-Zen de pe planșa de bord. Acesta păstrează dimensiunile compacte și agilitatea versiunii anterioare, oferind în același timp un plus de funcționalitate și acces mai facil la bord. Este disponibil ca model pe benzină, un hibrid care oferă versatilitate și ușurință în utilizare și o versiune electrică având o autonomie de peste 320 km (ciclu WLTP).

 

 

 

02.          Noul C3 Aircross : primul contact cu publicul

 

C3 Aircross, cel mai accesibil și confortabil SUV compact multi-energie pentru până la 7 persoane, și-a făcut prima apariție publică. Complet reinventat, acesta adoptă o nouă platformă tehnică, o nouă atitudine robustă și fermă de SUV și noul limbaj stilistic Citroën. Se remarcă prin confortul la bord, cu suspensia Citroën Advanced Comfort®, noile scaune Citroën Advanced Comfort® și interfața C-Zen Lounge cu Head-Up Display. Măsurând 4,39 m, oferă atât ușurință la volan, cât și spațiu generos la bord. Disponibil în versiuni pe benzină, hibrid de 136 CP și electric (pentru versiunea cu 5 locuri), răspunde cerințelor variate ale familiilor și utilizatorilor în căutare de versatilitate și modernitate.

 

 

03.          Noul C4 : Premieră mondială

 

Citroën prezintă noul C4, schimbând atitudinea unui jucător important pe piața berlinelor compacte. Odată cu această evoluție, noul C4 devine mai sobru și mai elegant ca niciodată. Noul C4 combină dinamica unei berline de tip coupé cu adoptarea subtilă a unor elemente de stil SUV. Acesta câștigă în caracter și coerență cu o nouă parte frontală, mai matură și mai structurată, care adoptă noua identitate stilistică a Mărcii. În spate, noul C4 a fost remodelat astfel încât să ofere o poziție mai fluidă și mai echilibrată. Cu noile scaune Advanced Comfort® și un panou de bord nou, acesta îmbunătățește experiența de confort la bord. Disponibil în versiunile hibrid și electric, propune soluții simple și accesibile pentru a facilita tranziția către electrificare.

 

 

04.          Noul C4 X : Premieră mondială

 

Citroën dezvăluie noul C4 X, o siluetă inovatoare și atrăgătoare pentru piața europeană. Noul C4 X este mai simplu și mai consecvent. Se mândrește cu o siluetă elegantă care găzduiește un interior spațios. Noul C4 X combină eleganța și fluiditatea unui fastback, rafinamentul unui vehicul spațios în 4 uși și atitudinea unui SUV. Partea frontală încorporează noile coduri ale Mărcii, exprimând forță și modernitate. Noul C4 X este o invitație la călătorie într-un confort care va face din fiecare călătorie un moment de destindere. Acest sentiment este amplificat de noile scaune Citroën Advanced Comfort® și de noul panou de instrumente digital. Cu Noul C4 X, clienții pot alege energia care se potrivește cel mai bine necesităților lor, cu oferte eficiente hibrid și electric.

 

 

05.          C5 Aircross Concept: Premieră mondială

 

C5 Aircross Concept este o viziune puternică și plină de caracter a viitorului SUV Citroën. Acesta dezvăluie un lounge pentru familie care promite confort și spațiu la bord deosebite, având forma unui veritabil refugiu mobil în slujba familiilor. Designul său este original și ferm, deopotrivă puternic și incisiv. Este un bloc dens, sculptat, care combină simplitatea volumelor generoase cu energia liniilor stilistice ferme. Pe o piață a SUV-urilor care nu este deosebit de aerodinamică, acesta utilizează un sistem de trucuri constructive și stilistice pentru a spori eficiența. C5 Aircross Concept se bazează pe platforma multi-energie STLA Medium, capabilă să integreze toate sistemele de propulsie pentru a se adapta tuturor cazurilor de utilizare: combustie, hibrid sau electric. Noul model va fi prezentat în 2025.

 

 

06.  Noile Ami & Ami Buggy Vision: Premieră mondială

 

Ami schimbă totul în 2025. Original, jucăuș, îndrăzneț și, mai presus de toate, practic, Ami își sărbătorește cea de-a patra aniversare și prezintă în avanpremieră noul design. Pentru totdeauna primul care a oferit o soluție de mobilitate electrică accesibilă, ușoară și confortabilă, Ami, cu caracterul său unic, a schimbat viața multor familii, aducând mai multă libertate și autonomie. În 2025, acesta va adopta un stil complet nou. Farurile sunt ridicate pentru a sublinia o parte frontală nouă, mai matură și mai structurată, afișând în același timp o personalitate extrem de veselă. Aripile sale vor fi dungate, ca o aluzie la strămoșul său emblematic, 2 CV. Va fi văzut pe șosele în 2025!

 

Prezentat alături de noul Ami, de la care preia elementele de stil, Ami Buggy Vision este o „carte albă” dată designerilor Citroën pentru a imagina însoțitorul ideal în la plajă și în practicarea sporturilor nautice. Prezentat aici într-o configurație adaptată pentru kite surfing, acest aventurier prietenos mizează pe contrastul de culori și este gata să pornească la drum. Inteligent și potrivit pentru două persoane care doresc să iasă în natură, acesta este prevăzut cu uși dotate cu cârlige pentru fixarea plăcilor de surf, un plafon din pânză cu deschidere, roți cu crampoane și o bară LED suplimentară. Fiind o viziune fără limite a lui Ami, acest concept ar putea inspira o versiune viitoare.

 

 

Persoana de contact:

Rodica Ionescu

PR Manager Trust Motors

Tel: 0751 011 104

E-mail: rodica.ionescu@trustmotors.ro

 

Despre Citroën

 

Citroën dezvoltă, din 1919, automobile, tehnologii și soluții de mobilitate adaptate la evoluțiile societății. Marcă inovatoare și îndrăzneață, Citroën plasează relaxarea și starea de bine în centrul experienței clientului și oferă o gamă extinsă de modele, începând cu unicul Ami, un obiect electric de mobilitate conceput pentru oraș și până la sedanuri, SUV-uri și vehicule comerciale, majoritatea dintre acestea disponibile cu sisteme de propulsie electrică sau plug-in hybrid. Pionier în ceea ce privește serviciile și atenția acordată clienților persoane fizice și juridice, Marca Citroën este prezentă în 101 țări cu o rețea de 6200 puncte de vânzare și servicii în întreaga lume.