September 11, 2018

CITROËN EXPUNE CONSISTENTA NOULUI SAU LOOK ȘI LANSEAZA TRANZITIA SA ENERGETICA LA SALONUL AUTO DE LA PARIS 2018

CITROËN EXPUNE CONSISTENTA NOULUI SAU LOOK ȘI LANSEAZA TRANZITIA SA ENERGETICA LA SALONUL AUTO DE LA PARIS 2018

Cu ocazia Salonului Auto de la Paris, care va avea loc în perioada 4-14 octombrie 2018 la Paris, Porte de Versailles, Citroën va expune consistența noului său look. O identitate ghidată de semnătura Mărcii “Inspired By You”, care se va traduce la Paris prin:

  • Lansarea de către marcă a unei noi game, puternice și coerente, cu 6 modele lansate în mai puțin de 2 ani, care au în comun un design distinctiv și îndrăzneț, precum și un confort de referință prin programul Citroën Advanced Comfort®
  • O premieră mondială = Noul SUV C5 Aircross, fabricat în Franța, la Rennes, noua emblemă a Mărcii
  • O marcă destinată pieței principale, care se înscrie în tranziția energetică și prezintă prima etapă a ofensivei sale către o soluție de mobilitate electrificată “Inspired by our customers”
  • O premieră mondială = Noul Concept SUV C5 Aircross Plug-In Hybrid
  • O marcă emblematică, care va sărbători în 2019 centenarul său, cu numeroase aluzii la istoria sa, inclusiv cea de a 70-a aniversare a modelului 2CV, și care se asociază cu alte embleme precum Jean Charles de Castelbajac și Elle din lumea modei sau Rip Curl din lumea articolelor sportive pentru surf.
  • O marcă inovatoare, chiar și în ceea ce privește arhitectura standului său, showroom-urile sale și prin serviciile oferite care asigură o experiență prietenoasă și relaxată pentru clienți.
  • Prezența la stand a Maison Citroën, Citroën Advisor, a ochelarilor SeeTroën și Arena.

Citroën va prezenta la noul său stand de 1,500m2, o gamă modernă și complet reînnoită care pune în valoare coerența campaniei de produse lansată de marcă. Această schimbare majoră adoptată de marcă îi va permite să-și continue dezvoltarea.  În prima jumătate a anului 2018, marca a atins o creștere la nivel internațional de 9%. În Europa, marca a înregistrat cel mai înalt nivel al vânzărilor din ultimii 7 ani și a câștigat cotă de piață atât pe segmentul vehiculelor pentru pasageri, cât și pe segmentul vehiculelor comerciale. În China, marca a cunoscut o creștere de 50%. Aceste performanțe evidențiază succesul ultimelor sale lansări: modelele C3, noul C4 Cactus, SUV C3 Aircross în Europa și SUV C5 Aircross în China.

Această dinamică a fost susținută de o consolidare generală a mărcii, inspirată de clienții săi și de experiența lor auto, vizibilă la Salonul Auto de la Paris prin:

O GAMĂ PUTERNICĂ, MODERNĂ ȘI CONSISTENTĂ

Modele pline de caracter care partajează noile coduri stilistice ale mărcii Citroën și același accent pus pe un confort modern, global și consistent, susținut prin programul Citroën Advanced Comfort®.

  • O zonă dedicată SUV-urilor, unde va fi prezentat în premieră mondială noul SUV C5 Aircross, împreună cu modelul C3 Aircross, care a cunoscut deja un enorm succes (peste 100 000 de vânzări) – două SUV-uri care oferă un plus de caracter, confort, spațiu și modularitate.
  • O zonă “Hatchback” care găzduiește Noul C4 Cactus hatchback echipat cu suspensii cu amortizare hidraulică progresivă (Progressive Hydraulic Cushions™), best-seller-ul C3 cu peste 400 000 de unitățivândute – care va fi dezvăluit într-o ediție limitată exclusivă prezentată în premieră mondială (la 17/09), precum și modelul C1 Urban Ride.
  • O zonă dedicată mașinilor de “familie” unde vor fi expuse modele ultra-confortabile adaptate nevoilor clienților, cu cea de a treia generație a noului vehicul recreațional Berlingo, care este lansat și prezentat actualmente în cele două versiuni ale sale M și XL, alături de MPV-urile Grand C4 SpaceTourer și SpaceTourer.

 O MARCĂ PENTRU PIAȚA PRINCIPALĂ DEDICATĂ UNEI MOBILITĂȚI RESPONSABILE  

  • În premieră mondială: Noul Concept SUV C5 Aircross Plug-In Hybrid. Acest concept prefigurează versiunea hybrid a noului SUV C5 Aircross, primul model PHEV al mărcii Citroën aparținând Core Model Strategy, care va duce la o opțiune electrificată pentru 80% din gamă până în 2023 și pentru 100% până în 2025. Modelul va oferi un confort sporit datorită versatilității sale și modului său Zero Emission și marchează o nouă etapă care completează ofertele mai țintite 100% electrice.
  • O gamă completă de modele, omologată în întregime în conformitate cu protocolul WLTP, care beneficiază de cele mai eficiente tehnologii pentru reducerea poluării, precum SCR (Reducere Catalitică Selectivă) pentru motoarele diesel BlueHDi sau filtre de particule pentru motoarele pe benzină cu injecție directă.

O MARCĂ EMBLEMATICĂ CARE SĂRBĂTOREȘTE CENTENARUL SĂU ÎN 2019

  • O zonă “Art Car” care pune în scenă colaborarea noastră cu designerul Jean-Charles de Castelbajac
  • Legătura cu alți parteneri emblematici precum revista Elle (C3) și Rip Curl (C3 Aircross și SpaceTourer)
  • O zonă dedicată “Racing-ului”, cu modelul C3 WRC și un simulator de condus mașina pus la dispoziția fanilor.
  • Evenimente precum buticul “Le Petit Citroën” și “Café Bulle” susținute de Orangina.
  • O privire de ansamblu asupra istoriei mărcii, care va celebra centenarul său în 2019, cu modelele 2CV și 5 HP!

UN STAND CARE REFLECTĂ O EXPERIENȚĂ INEDITĂ PENTRU CLIENȚI        

  • Un stand plin de culoare, prietenos și animat, în special grație noii sale Arena, care oferă evenimente în fiecare zi. Un stand care reflectă confortul noilor showroom-uri , adaptate la noile moduri de consum pentru a fi mai aproape de clienți, astfel cum dovedesc noile “Maisons Citroën”. Și servicii precum Citroën Advisor și Rent & Smile, care continuă să fie lansate pentru a simplifica experiența de condus și a crește transparența și încrederea.

INFORMAȚII PRACTICE

Vizitează standul Citroën (Pavilionul 1/Standul C320):

  • Marți 2 octombrie și miercuri 3 octombrie 2018 (zile dedicate presei)
  • Joi 4 octombrie – duminică 14 octombrie 2018 (zile dedicate publicului)

Conferința de presă susținută de Citroën va avea loc marți 2 octombrie, la ora 10, standul “Maison Citroën”.

Începând cu ora 8, veți putea intervieva mai mulți purtători de cuvânt ai mărcii:

  • Strategie marcă– poziționare: Linda JACKSON, CEO Citroën,
  • Strategie marketing / reînnoire marcă: Arnaud BELLONI, Director Marketing și Comunicare Citroën
  • Strategie produs: Xavier PEUGEOT, Director Produs Citroën,
  • Strategie design: Cyril Pietton, Design Exterior / Jean-Arthur Madelaine, Design Interior

Noul SUV Citroën C5 Aircross :

  • Patrick Fontana, Manager Produs SUV C5 Aircross
  • Andrew Cowell, Manager Design SUV C5 Aircross
  • Jean Philippe Lamy, Director Proiect SUV C5 Aircross
  • Therese Joder, Director Fabrica Rennes

Concept SUV C5 Aircross Plug-In Hybrid: Pierre Monferrini, Director Gamă Produse Marca Citroën

Noul Citroën Berlingo: Caroline Damey, Manager Produs Noul Berlingo

Art Car E-MEHARI & C3 JCC+: Jean Charles de Castelbajac, designer francez

Suspensii cu amortizare hidraulică progresivă: Nicolas Berlinger, expert tehnic, suspensii noi


 

Persoana de contact:

Rodica Ionescu
PR Manager Trust Motors
Tel: 0751 011 104
E-mail: rodica.ionescu@trustmotors.ro