September 24, 2018

PIERRE LECLERCQ ESTE NUMIT DIRECTOR DE DESIGN CITROËN

PIERRE LECLERCQ ESTE NUMIT DIRECTOR DE DESIGN CITROËN

Începând cu 1 noiembrie 2018, Pierre Leclercq este numit Director de Design Citroën, înlocuindu-l pe Alexandre Malval, care a ocupat această poziție din 2012.

Originar din Belgia, Pierre Leclercq, în vârstă de 46 de ani, a studiat la Art Center College of Design din Pasadena, California (USA), iar în 1998 a obținut o diplomă în designul mijloacelor de transport.  După ce a lucrat o perioadă pentru studioul Ghia al mărcii Ford din Italia, în anul 2000 s-a alăturat grupului BMW în California și la Munich, unde a lucrat în cadrul diferitor proiecte de design pentru mărcile BMW, Rolls Royce și Mini, pentru ca, în 2011, să ocupe poziția de director de design pentru BMW M, gama BMW de modele de înaltă performanță. În 2013 a fost numit director de design al constructorului chinez Great Wall Motors, iar în 2017 a ocupat aceeași poziție în cadrul Kia Motors din Coreea de Sud.

Începând cu 1 noiembrie 2018, Pierre Leclercq este numit director de design Citroën. Acesta se subordonează lui Jean-Pierre Ploué, director de design al Grupului PSA și îl înlocuiește pe Alexandre Malval, care s-a alăturat Grupului în 2001 și a ocupat poziția de director de design din iunie 2012 si care isi va continua cariera în afara Grupului.

« Aș dori să-i mulțumesc lui Alexandre Malval pentru contribuția sa la reînnoirea departamentului de design și pentru calitatea colaborarii noastre. Îi doresc mult succes în cariera sa. O dată cu numirea lui Pierre Leclercq în funcția de director de design Citroën, am încredere deplină în capacitatea noastră de a începe un nou ciclu de creativitate care sa propuna modele cu design și mai puternic, punând in acelasi timp accentul pe confort, dimensiune care ocupă un loc central în politica Mărcii» a afirmat Linda Jackson, CEO Citroën.

Jean-Pierre Ploué, director de design al Grupului PSA afirmă, de asemenea: « Sunt foarte mândru că Pierre Leclercq, cu o reputație solida dobandita în industria auto mondială, s-a alăturat echipei noastre. Sunt convins că acesta va contribui prin talentul si experianta sa internationala la dezvoltarea mărcii Citroën și, în sens mai larg, a Grupului PSA »


 

Marca Citroën

Marcă internațională aflată în centrul pieței auto, Citroën cultivă spiritul îndrăzneț și creativitatea încă din 1919. Impunându-se prin designul lor și transmițând un sentiment de bunăstare grație confortului și tehnologiilor aflate la bord, modelele Citroën aduc un aer proaspăt industriei auto, astfel cum o dovedesc Noul C3 și Noul C3 Aircross SUV Compact. Marca este populară în sensul nobil al cuvântului: oamenii și modul lor de viață sunt principala sa sursă de inspirație. Această stare de spirit este reprezentată de semnătura: “Inspired By You” și exprimată, de asemenea, printr-o experiență unică a clientului, inclusiv printr-un concept city store, ‘La Maison Citroën’, un site online dedicat recenziilor ‘Citroën Advisor’ și prin soluții de mobilitate (Citroën Rent&Smile și Citroën Earn&Drive). Prezent în aproape 80 de țări cu 10 000 puncte de vânzare și post vânzare, Citroën a obținut 8 titluri mondiale la constructori în WRC și 3 titluri consecutive în WTCC.

In Romania, marca Citroen este importata din 2013 de catre Trust Motors SRL, importator exclusiv Peugeot si Citroen.

Beneficiind de o retea de 27 de puncte de vanzare si service, Citroen a vandut in 2017 peste 1800 de unitati, in principal C3, C-Elysee si Jumper